Hogwarts World.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The school for wizards and witches
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Ninde Calmcacil
Hjemme med familien :)(Arriane) Vote_lcapHjemme med familien :)(Arriane) Voting_barHjemme med familien :)(Arriane) Vote_rcap 
Austin Crops
Hjemme med familien :)(Arriane) Vote_lcapHjemme med familien :)(Arriane) Voting_barHjemme med familien :)(Arriane) Vote_rcap 
Katherine Pierce
Hjemme med familien :)(Arriane) Vote_lcapHjemme med familien :)(Arriane) Voting_barHjemme med familien :)(Arriane) Vote_rcap 
Rektor Scarlett
Hjemme med familien :)(Arriane) Vote_lcapHjemme med familien :)(Arriane) Voting_barHjemme med familien :)(Arriane) Vote_rcap 
Angelina Lawrence
Hjemme med familien :)(Arriane) Vote_lcapHjemme med familien :)(Arriane) Voting_barHjemme med familien :)(Arriane) Vote_rcap 
Benjamin Summers
Hjemme med familien :)(Arriane) Vote_lcapHjemme med familien :)(Arriane) Voting_barHjemme med familien :)(Arriane) Vote_rcap 
Zoria Matkins
Hjemme med familien :)(Arriane) Vote_lcapHjemme med familien :)(Arriane) Voting_barHjemme med familien :)(Arriane) Vote_rcap 
James McCartney
Hjemme med familien :)(Arriane) Vote_lcapHjemme med familien :)(Arriane) Voting_barHjemme med familien :)(Arriane) Vote_rcap 
Em Jonathan
Hjemme med familien :)(Arriane) Vote_lcapHjemme med familien :)(Arriane) Voting_barHjemme med familien :)(Arriane) Vote_rcap 
Barbara Rectory
Hjemme med familien :)(Arriane) Vote_lcapHjemme med familien :)(Arriane) Voting_barHjemme med familien :)(Arriane) Vote_rcap 
Most active topics
Skolebal?
Ugletudrerig plads til to mere<3
En varm dag ved søen - Zayn Jonathan
Hvorfor skal alting være så hårdt i mit liv? - Benjamin Summers
Romantik med Austin<3
Mad, elever og snak(Ninde)
Hjemme med familien :)(Arriane)
Hvad med et skolebal mere??
Tanker om familien - Shagelin Bones
Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil
Seneste emner
» Et gammelt forum er åbent igen!:)
Hjemme med familien :)(Arriane) EmptyLør Feb 23, 2013 5:53 am af Ninde Calmcacil

» Sletning af Hogwarts.
Hjemme med familien :)(Arriane) EmptyLør Okt 06, 2012 6:51 pm af Lola Noel

» HAHA!
Hjemme med familien :)(Arriane) EmptyFre Okt 05, 2012 5:18 am af Ninde Calmcacil

» Lord Of The Rings Rpg!
Hjemme med familien :)(Arriane) EmptySøn Sep 30, 2012 5:18 am af Summer Night

» Når man ejer et Online Hogwarts
Hjemme med familien :)(Arriane) EmptyFre Sep 28, 2012 4:27 am af Magnus Efflehoff

» Confused - James Jonathan
Hjemme med familien :)(Arriane) EmptyMan Aug 13, 2012 4:41 am af Ninde Calmcacil

» Emne?
Hjemme med familien :)(Arriane) EmptyMan Aug 13, 2012 1:55 am af Ninde Calmcacil

» Hogwarts school.
Hjemme med familien :)(Arriane) EmptyOns Aug 08, 2012 9:30 am af Ninde Calmcacil

» En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan
Hjemme med familien :)(Arriane) EmptyTirs Aug 07, 2012 4:07 am af Barbara Rectory

Statistik
Der er i alt 42 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er devleber

Vores brugere har i alt skrevet 558 indlæg i 81 emner
Hvem er på nu
Der er i alt 4 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 4 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 41, Fre Sep 02, 2022 7:34 am
Kollegie Points.
Hjemme med familien :)(Arriane) EmptyTirs Jul 03, 2012 8:09 pm af Rektor Scarlett
Ravenclaw
-Points: 0
-Hvem har tjent: Ingen(endnu)

Gryffindor
-Points: 0
-Hvem har tjent: Ingen(endnu)

Hufflepuff
-Points: 0
-Hvem har tjent: …

Kommentarer: 0
REGLER OMKRING PROFILEN - Rektor Scarlett
Hjemme med familien :)(Arriane) EmptyLør Jun 09, 2012 6:12 am af Rektor Scarlett
Her er et par regler du skal holde!:
-Du kan ikke være professor uden at spørge mig
-Du skal vælge et køn
-Du skal skrive din blodtype
-Du skal skrive dit fuldenavn
-Du skal skrive din alder og …

Kommentarer: 0

 

 Hjemme med familien :)(Arriane)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hjemme med familien :)(Arriane) Empty
IndlægEmne: Hjemme med familien :)(Arriane)   Hjemme med familien :)(Arriane) EmptyLør Jun 02, 2012 6:21 am

S: Simon's hus.
V: Regn.
T: Ved 12:00
O: Kun Simon og hans hun Dookey.
H: Sådan set glad.
P: Billede.

Simon sad i en lænestol hjemme hos ham selv. Han kløede Dookey under ørene. Og smilte tilfreds til ham. Han gik ud og lavede kaffe, the og kakao. Han gik ind i stuen og gav Dookey et bacon stykke. Han drak noget af kaffen. Han spiste noget kage han havde fået af sine forældre og smilte alligevel. Dookey var sød som altid. Sådan er labradorer jo. Han aede ham igen. Og smilte. "Hvem er en dygtig hund hva?" sagde han og kildede ham på maven. Han lå og trillede rundt og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Arriane Adkins

Arriane Adkins


Antal indlæg : 9
Join date : 02/06/12
Geografisk sted : London

Hjemme med familien :)(Arriane) Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme med familien :)(Arriane)   Hjemme med familien :)(Arriane) EmptyLør Jun 02, 2012 6:27 am

Arriane løb hen på Simons veranda. Regnen styrtede ned, og hun var fuldstændig gennemblødt. " Pokkers! " Hvæsede hun. Hun bankede på døren. I mens hun ventede på, at Simon, ville åbne, stod hun og skepulerede på noget. Hun tænkte, at Simon egentligt var meget sød. Hun var fordybet i sine egne tanker, da døren så blev åbnet ...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme med familien :)(Arriane) Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme med familien :)(Arriane)   Hjemme med familien :)(Arriane) EmptyLør Jun 02, 2012 6:29 am

Simon åbnede døren. "Goddag Arriane, du ser VÅD ud?" sagde han men grinte. Dookey hoppede op på Arriane og slikkede hende i hovedet. "Såså Dookey ikke oversavl hende. Hun er da pæn men hold dig til en hund okay?" sagde han til Dooket og grinte. "Den skøre hund altså!" sagde han sammenbidt og grinte.
Tilbage til toppen Go down
Arriane Adkins

Arriane Adkins


Antal indlæg : 9
Join date : 02/06/12
Geografisk sted : London

Hjemme med familien :)(Arriane) Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme med familien :)(Arriane)   Hjemme med familien :)(Arriane) EmptyLør Jun 02, 2012 6:33 am

Arriane grinede og tørrede hunde savl af, med bagsiden af hånden. " Dookey altså " sagde hun med et smil om læberne. " Det er en ... charmerende hund du har " Sagde hun. Hun trak hætten op om hoved, tog sit lange brune hår i hænderne, og vred det et par omgange. Vand sivede ud fra håret. " Nå, Simon må jeg komme ind, eller hvad? " Spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme med familien :)(Arriane) Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme med familien :)(Arriane)   Hjemme med familien :)(Arriane) EmptyLør Jun 02, 2012 6:37 am

Simon grinte lidt. "Selvfølgelig må du det" han gik indenfor og sagde. "Luk døren efter dig". Han tilberedte noget lækker kage og noget kaffe, the eller kakao. Han smilte højt og var virkelig glad overfor hun kom. "Er der ikke nogen anden som er mere charmerende?" spurgte han hende og blinkede lidt. Hans blik var stadig på Dookey som sad og tyggede på en af hendes sko hun havde glemt sidste gang hun var her.
Tilbage til toppen Go down
Arriane Adkins

Arriane Adkins


Antal indlæg : 9
Join date : 02/06/12
Geografisk sted : London

Hjemme med familien :)(Arriane) Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme med familien :)(Arriane)   Hjemme med familien :)(Arriane) EmptyLør Jun 02, 2012 6:42 am

Arriane, lukkede døren efter sig. "Jo jeg kender en der bestemt er mere charmerende end din alt ædene hund" Hun grinede, og tog skoen fra Dookey. "HEY Dookey! Det var min yndlings sko!" Arriane kiggede muggene på den lille hund. Skoen var fyldt med savl. "Ved du hvad Dookey? Du må godt bare beholde den" Sagde hun leende. Hun kiggede hen på Simon, og smilede sit ' jeg smelter dit hjerte ' smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme med familien :)(Arriane) Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme med familien :)(Arriane)   Hjemme med familien :)(Arriane) EmptyLør Jun 02, 2012 6:46 am

Simon grinte. "Hvem er mere charmerende end min alt ædene hund?" sagde han og smilte. Han tog et tæppe og et hånklæde. "Her Arriane" sagde han og smilte. Han så sig omkring og smilte. Han satte sig ned og spiste noget kage. "Det er hjemmelavet chokolade-nødde kage" sagde han og smilte. Han skar et stykke ud og lagde det på en flot porcelæns tallerken. "Hvordan går det i Besværgelser og Magiske Dyrs Pasning og Pleje? Det går fint i Flyvning" sagde han og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Arriane Adkins

Arriane Adkins


Antal indlæg : 9
Join date : 02/06/12
Geografisk sted : London

Hjemme med familien :)(Arriane) Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme med familien :)(Arriane)   Hjemme med familien :)(Arriane) EmptyLør Jun 02, 2012 6:51 am

Hun smilede. Hun satte sig ved siden af Simon og begyndte t spise af kagen. Den var god. "åh, den er god! Har du overvejet et karriere skift som kok?" Hun smilede. "Jo tak, det går skam meget godt i begge fag. Det glæder mig at høre med flyvning" hun så fraværende ud af vinduet på det dårlige regn vejr. Så smilede hun igen og sagde: "Hvis du tænker dig om, tror jeg godt du ved, hvem jeg synes er mest charmerende af dig og Dookey " Hun grinede, og så på Simon
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme med familien :)(Arriane) Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme med familien :)(Arriane)   Hjemme med familien :)(Arriane) EmptyLør Jun 02, 2012 6:54 am

Simon så skævt på hende. "Tja....det kunne godt være. Men før jeg vil begynde en ny karriere skal jeg have en kæreste" sagde han. "Og ja...jeg venter på nogen rekrutter" sagde han og smilte. Han så igen på hende. "Mig?" spurgte han og smilte. Han puttede tæppet om hende og smilte større. "Fryser du?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Arriane Adkins

Arriane Adkins


Antal indlæg : 9
Join date : 02/06/12
Geografisk sted : London

Hjemme med familien :)(Arriane) Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme med familien :)(Arriane)   Hjemme med familien :)(Arriane) EmptyLør Jun 02, 2012 7:00 am

Hun fnisede. "Ja her er faktisk lidt koldt" sagde hun og puttede sig ind til ham. "Har du nogle oplagte kæreste valg i tankerne?" Hun så sødt på ham. "Ja din klovn, self. er det dig der er mest charmerende" sagde hun. "Hov forresten, hvis du prøver at finde en kæreste, så skulle du måske overveje, at lærer dine hund nogle manere? Det er ikke lige frem fordi, at alle kvinder er interesseret i at få ædt deres sko" sagde hun og grinede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme med familien :)(Arriane) Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme med familien :)(Arriane)   Hjemme med familien :)(Arriane) EmptyLør Jun 02, 2012 7:07 am

Simon lo. "Han kan kun lide din sko. Og ja jeg overvejer måske dig" sagde han og smilte. Han kradsede sig i nakken og smilte. "Tro mig" sagde han og omfavnede hende. Hun var varm da han omfavnede hende. Han smilte igen og drak kaffe. Han lagde koppen på bordet og omfavnede hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Arriane Adkins

Arriane Adkins


Antal indlæg : 9
Join date : 02/06/12
Geografisk sted : London

Hjemme med familien :)(Arriane) Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme med familien :)(Arriane)   Hjemme med familien :)(Arriane) EmptyLør Jun 02, 2012 7:18 am

Hun krammede med. "Du skal være velkommen til at vælge mig" sagde hun. Hun kyssede ham på kinden. Det her øjeblik havde hun ventet på i lang tid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme med familien :)(Arriane) Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme med familien :)(Arriane)   Hjemme med familien :)(Arriane) EmptyLør Jun 02, 2012 7:19 am

Simon kyssede hende igen. "Med glæde" sagde han. Han kyssede hende på munden og var glad. "Jeg vil altid være din".
Tilbage til toppen Go down
Arriane Adkins

Arriane Adkins


Antal indlæg : 9
Join date : 02/06/12
Geografisk sted : London

Hjemme med familien :)(Arriane) Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme med familien :)(Arriane)   Hjemme med familien :)(Arriane) EmptyLør Jun 02, 2012 7:23 am

Hun smilede, og kyssede med. "Det er jeg glad for at høre" Hun kyssede ham. Og så sagde hun ordene. De ord der føre folk i et forhold. "Jeg elsker dig" Sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme med familien :)(Arriane) Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme med familien :)(Arriane)   Hjemme med familien :)(Arriane) EmptyLør Jun 02, 2012 7:27 am

Han smilte og kyssede hende igen. "Elsker også dig. Lad os komme sammen smukke" sagde han og kyssede hende.
Tilbage til toppen Go down
Arriane Adkins

Arriane Adkins


Antal indlæg : 9
Join date : 02/06/12
Geografisk sted : London

Hjemme med familien :)(Arriane) Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme med familien :)(Arriane)   Hjemme med familien :)(Arriane) EmptyLør Jun 02, 2012 7:29 am

"Den er jeg mere end med på" sagde hun. Hun elskede ham så højt. Hun skubbede ham ned og ligge på sofaen, og lagde hoved på hans mave. Hun kunne falde i søvn sådan
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme med familien :)(Arriane) Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme med familien :)(Arriane)   Hjemme med familien :)(Arriane) EmptyLør Jun 02, 2012 7:32 am

Han nussede hende i håret og smilte. "Skønno" sagde han og kyssede hende på panden. Han nussede hende i håret igen og så ned på hende.
Tilbage til toppen Go down
Arriane Adkins

Arriane Adkins


Antal indlæg : 9
Join date : 02/06/12
Geografisk sted : London

Hjemme med familien :)(Arriane) Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme med familien :)(Arriane)   Hjemme med familien :)(Arriane) EmptyLør Jun 02, 2012 7:35 am

Hun lukkede stille øjnene, og lå sådan i et stykke tid, hun ventede på, at han ville gøre noget.



Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hjemme med familien :)(Arriane) Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme med familien :)(Arriane)   Hjemme med familien :)(Arriane) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Hjemme med familien :)(Arriane)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Tanker om familien - Shagelin Bones

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Hogwarts World. :: Hjemme :: Hjemme-
Gå til: