Hogwarts World.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The school for wizards and witches
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Ninde Calmcacil
En varm dag ved søen - Zayn Jonathan Vote_lcapEn varm dag ved søen - Zayn Jonathan Voting_barEn varm dag ved søen - Zayn Jonathan Vote_rcap 
Austin Crops
En varm dag ved søen - Zayn Jonathan Vote_lcapEn varm dag ved søen - Zayn Jonathan Voting_barEn varm dag ved søen - Zayn Jonathan Vote_rcap 
Katherine Pierce
En varm dag ved søen - Zayn Jonathan Vote_lcapEn varm dag ved søen - Zayn Jonathan Voting_barEn varm dag ved søen - Zayn Jonathan Vote_rcap 
Rektor Scarlett
En varm dag ved søen - Zayn Jonathan Vote_lcapEn varm dag ved søen - Zayn Jonathan Voting_barEn varm dag ved søen - Zayn Jonathan Vote_rcap 
Angelina Lawrence
En varm dag ved søen - Zayn Jonathan Vote_lcapEn varm dag ved søen - Zayn Jonathan Voting_barEn varm dag ved søen - Zayn Jonathan Vote_rcap 
Benjamin Summers
En varm dag ved søen - Zayn Jonathan Vote_lcapEn varm dag ved søen - Zayn Jonathan Voting_barEn varm dag ved søen - Zayn Jonathan Vote_rcap 
Zoria Matkins
En varm dag ved søen - Zayn Jonathan Vote_lcapEn varm dag ved søen - Zayn Jonathan Voting_barEn varm dag ved søen - Zayn Jonathan Vote_rcap 
James McCartney
En varm dag ved søen - Zayn Jonathan Vote_lcapEn varm dag ved søen - Zayn Jonathan Voting_barEn varm dag ved søen - Zayn Jonathan Vote_rcap 
Em Jonathan
En varm dag ved søen - Zayn Jonathan Vote_lcapEn varm dag ved søen - Zayn Jonathan Voting_barEn varm dag ved søen - Zayn Jonathan Vote_rcap 
Barbara Rectory
En varm dag ved søen - Zayn Jonathan Vote_lcapEn varm dag ved søen - Zayn Jonathan Voting_barEn varm dag ved søen - Zayn Jonathan Vote_rcap 
Most active topics
Skolebal?
Ugletudrerig plads til to mere<3
En varm dag ved søen - Zayn Jonathan
Hvorfor skal alting være så hårdt i mit liv? - Benjamin Summers
Romantik med Austin<3
Mad, elever og snak(Ninde)
Hjemme med familien :)(Arriane)
Hvad med et skolebal mere??
Tanker om familien - Shagelin Bones
Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil
Seneste emner
» Et gammelt forum er åbent igen!:)
En varm dag ved søen - Zayn Jonathan EmptyLør Feb 23, 2013 5:53 am af Ninde Calmcacil

» Sletning af Hogwarts.
En varm dag ved søen - Zayn Jonathan EmptyLør Okt 06, 2012 6:51 pm af Lola Noel

» HAHA!
En varm dag ved søen - Zayn Jonathan EmptyFre Okt 05, 2012 5:18 am af Ninde Calmcacil

» Lord Of The Rings Rpg!
En varm dag ved søen - Zayn Jonathan EmptySøn Sep 30, 2012 5:18 am af Summer Night

» Når man ejer et Online Hogwarts
En varm dag ved søen - Zayn Jonathan EmptyFre Sep 28, 2012 4:27 am af Magnus Efflehoff

» Confused - James Jonathan
En varm dag ved søen - Zayn Jonathan EmptyMan Aug 13, 2012 4:41 am af Ninde Calmcacil

» Emne?
En varm dag ved søen - Zayn Jonathan EmptyMan Aug 13, 2012 1:55 am af Ninde Calmcacil

» Hogwarts school.
En varm dag ved søen - Zayn Jonathan EmptyOns Aug 08, 2012 9:30 am af Ninde Calmcacil

» En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan
En varm dag ved søen - Zayn Jonathan EmptyTirs Aug 07, 2012 4:07 am af Barbara Rectory

Statistik
Der er i alt 42 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er devleber

Vores brugere har i alt skrevet 558 indlæg i 81 emner
Hvem er på nu
Der er i alt 4 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 4 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 41, Fre Sep 02, 2022 7:34 am
Kollegie Points.
En varm dag ved søen - Zayn Jonathan EmptyTirs Jul 03, 2012 8:09 pm af Rektor Scarlett
Ravenclaw
-Points: 0
-Hvem har tjent: Ingen(endnu)

Gryffindor
-Points: 0
-Hvem har tjent: Ingen(endnu)

Hufflepuff
-Points: 0
-Hvem har tjent: …

Kommentarer: 0
REGLER OMKRING PROFILEN - Rektor Scarlett
En varm dag ved søen - Zayn Jonathan EmptyLør Jun 09, 2012 6:12 am af Rektor Scarlett
Her er et par regler du skal holde!:
-Du kan ikke være professor uden at spørge mig
-Du skal vælge et køn
-Du skal skrive din blodtype
-Du skal skrive dit fuldenavn
-Du skal skrive din alder og …

Kommentarer: 0

 

 En varm dag ved søen - Zayn Jonathan

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Barbara Rectory

Barbara Rectory


Antal indlæg : 22
Join date : 06/06/12

En varm dag ved søen - Zayn Jonathan Empty
IndlægEmne: En varm dag ved søen - Zayn Jonathan   En varm dag ved søen - Zayn Jonathan EmptyLør Aug 04, 2012 2:41 am

Tid: Ca. 15.49
Sted: Søen
Vejr: Solen skinner, der er få skyer på himlen, men ellers er det lunt/varmt
Omgivelser: Søen, træer, elever der sidder udenfor og nyder vejret eller er ude og bade i søen, eller står og snakker sammen.



Barbara sad nede ved et af træerne nede ved søen. Træet stod ikke så langt væk fra søen, og der var heldigvis skygge der hvor Barbara sad, for det kunne godt være ok varmt, hvis man stod/sad lige i solen. Men Barbara sad bare op af træet og læste i en bog, da hun ikke vidste hvad hun ellers skulle lave. Barbara havde et par shorts par, der var lyselilla'e og gik hen til knæene, ca. og en hvid t-shirt på, hvor der på ryggen stod ' B. Rectory'.
Barbara lagde bogen ned på jorden, og så rundt. Mange baede, nyd solen eller talte sammen i store og små grupper. Lige nu kunne hun godt tale med en - uanset hvem det var, men der var nok ikke nogle der ville gå hen til hende.

Tilbage til toppen Go down
Zayn Jonathan

Zayn Jonathan


Antal indlæg : 17
Join date : 04/08/12

En varm dag ved søen - Zayn Jonathan Empty
IndlægEmne: Sv: En varm dag ved søen - Zayn Jonathan   En varm dag ved søen - Zayn Jonathan EmptyLør Aug 04, 2012 2:46 am

Zayn havde brug for nogen at tale med. Alle sammen var i snak med hinanden og det ville ikke være høfligt at blande sig, indtil han fandt en blond håret pige stå alene. Han gik over imod hende og smilte til hende. ”Hej. Zayn Jonathan” sagde han og tog hånden frem. Hun var ret køn men han tænkte sig om. Han smilte skævt og så på sin trøje. En creme-farvet high school trøje med creme farvede hængerøvs bukser og nogle sorte converse til. Han smilte til pigen og så sig omkring. Her var ret flot. Solen var meget varm, men det var ikke så varmt alligevel. Han så ned på sine sko og havde stadig hånden fremme.
Tilbage til toppen Go down
Barbara Rectory

Barbara Rectory


Antal indlæg : 22
Join date : 06/06/12

En varm dag ved søen - Zayn Jonathan Empty
IndlægEmne: Sv: En varm dag ved søen - Zayn Jonathan   En varm dag ved søen - Zayn Jonathan EmptyLør Aug 04, 2012 3:01 am

Barbara så lidt på drengen, der var kommet hen til hende og talt til hende. "Hej.."sagde Barbara til ham. "Barbara Rectory" præsenterede hun sig lidt efter, rakte sin hånd, tog hans hånd, trykkede den og slap den lidt efter. Hun smilede lidt til ham. Lidt efter så hun lidt efter rundt igen, og hendes blik landede på søen. Bagefter så hun på og tænkte lidt. Bagefter spurgte hun: "Hvad kollegie går du på?"
Tilbage til toppen Go down
Zayn Jonathan

Zayn Jonathan


Antal indlæg : 17
Join date : 04/08/12

En varm dag ved søen - Zayn Jonathan Empty
IndlægEmne: Sv: En varm dag ved søen - Zayn Jonathan   En varm dag ved søen - Zayn Jonathan EmptyLør Aug 04, 2012 3:06 am

Zayn så blidt på pigen og slap hånden. ”Slytherin…men det må være arveligt at jeg kom derpå…for jeg passer slet ikke ind” sagde han og så ned. ”Du går på Ravenclaw ikke?” spurgte han og så på hende. Hun var mega køn…men han kunne ikke bare sige, hej hvor er du køn. Hvad skal jeg sige?...jeg er mega blank!...hvad kan jeg dog sige til hende? tænkte han og bed sig i læben, fordi det er en vane han har. Han tog sin hånd på hans nakke og så over på nogle fnisende piger. Pigerne smilte bare dumt, de var vel Barbara’s veninder. ”Hej Barbara…jeg kan se du snakker med Zayn Jonathan?” sagde de og fniste. #Han er sgu også god# hviskede de til hende og fniste.
Tilbage til toppen Go down
Barbara Rectory

Barbara Rectory


Antal indlæg : 22
Join date : 06/06/12

En varm dag ved søen - Zayn Jonathan Empty
IndlægEmne: Sv: En varm dag ved søen - Zayn Jonathan   En varm dag ved søen - Zayn Jonathan EmptyLør Aug 04, 2012 3:29 am

Barbara så på Zayn. Han fortalte at han gik på Slytherin men at han ikke passede ind. Da han spurgte om hun gik på Ravenclaw, nikkede hun bare. "Jo, det er rigtigt. Jeg går på Ravenclaw" sagde hun lidt efter.. "Men hvor gammel er du endeligt?" spurgte Barbara, lige inden, hendes veninder kom over til dem.. "Hej" sagde hun til dem. Og nikkede. Da de hviskede det sidste mumlede Barbara bare: "Ja, og hvor ved I så det fra?". Hun mumlede det stille, så næsten ingen kunne høre det. Hun så bare lidt på hendes veninder, og smilede så lidt til Zayn.
Tilbage til toppen Go down
Zayn Jonathan

Zayn Jonathan


Antal indlæg : 17
Join date : 04/08/12

En varm dag ved søen - Zayn Jonathan Empty
IndlægEmne: Sv: En varm dag ved søen - Zayn Jonathan   En varm dag ved søen - Zayn Jonathan EmptyLør Aug 04, 2012 3:36 am

Zayn smilte bare. ”Jeg er sytten” sagde han og smilte lidt. Pigerne fniste. #Sladr og sådan noget, hold fast i ham# hviskede de og gik væk. Zayn så på hende. ”Hvad skete der lige?” spurgte han og så på dem da de gik. ”De opførte sig lidt underligt” sagde han. Han tog hånden væk fra nakken og lod den hænge ned af mig. ”Ravenclaw er også et godt kollegium” sagde han og smilte. Imens hans ugle kom flyvende. ”Hej Diamond” sagde han og smilte. Den fløj over til Barbara og satte sig på hendes skulder. Han smilte og grinte da uglen pillede en bille ud af hendes hår. Han smilte til hende. ”Hun er en god insekt fanger” sagde han og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Barbara Rectory

Barbara Rectory


Antal indlæg : 22
Join date : 06/06/12

En varm dag ved søen - Zayn Jonathan Empty
IndlægEmne: Sv: En varm dag ved søen - Zayn Jonathan   En varm dag ved søen - Zayn Jonathan EmptyLør Aug 04, 2012 4:00 am

Barbara så lidt på sine veninder, da de hviskede det sidste og gik væk. Barbara så lidt efter dem, og så, så på Zayn igen. Han fortalte at han var 17 år. "Jeg er 14 år" sagde hun og rejste sig op,og lænede sig op af træet. "Det var ... ikke noget særligt" sagde Barbara og så på Zayn. Hun nikkede lidt. Hun så lidt på hans ugle, Diamond, der kom flyvende mod dem, og landede på hendes skulder. Hun smilede lidt, da uglen pillede en bille ud af hendes hår. "Har der siddet en bille i mit hår?!" spurgte hun og så på Zayn. Ikk fordi hun havde noget imod det, for hun var glad for dyr, men hun kunne ikke rigtigt lide, at der sad dyr oppe i hendes hår, uden hun vidste det.
Tilbage til toppen Go down
Zayn Jonathan

Zayn Jonathan


Antal indlæg : 17
Join date : 04/08/12

En varm dag ved søen - Zayn Jonathan Empty
IndlægEmne: Sv: En varm dag ved søen - Zayn Jonathan   En varm dag ved søen - Zayn Jonathan EmptyLør Aug 04, 2012 4:08 am

Zayn smilte til hende. ”Tja...åbenbart gjorde der…men jeg så den ikke” sagde han. Han smilte til hende, hvorfor kunne han ikke bare sige det?. ”Noget du har lyst til at snakke? Eller at lave?” spurgte han og smilte. Han kløede sig i nakken og så Diamond flyve om hovederne på dem. ”Diamond gider du ikke lige at poste et brev til mine forældre?” sagde han. Uglen nikkede og tudede. "Brevet ligger på mit bord” sagde han og Diamond fløj op. Den tog brevet og fløj. ”Hm…klog fugl alligevel” sagde han og smilte til hende.
Tilbage til toppen Go down
Barbara Rectory

Barbara Rectory


Antal indlæg : 22
Join date : 06/06/12

En varm dag ved søen - Zayn Jonathan Empty
IndlægEmne: Sv: En varm dag ved søen - Zayn Jonathan   En varm dag ved søen - Zayn Jonathan EmptyLør Aug 04, 2012 5:26 am

Barbara smilede skævt til ham. Der var endeligt ikke sådan rigtigt noget hun ville snakke om, eller lave. Barbara rystede kort og stille på hoved. "Nej endeligt ikke" sagde hun lidt efter og så på Zayn. "Er der noget du vil snakke om eller lave?" spurgte hun lidt efter og så på Zayn. Hun så lidt efter Diamond og nikkede til Zayn. "Ja, den er vel ret nok" mumlede hun og smilede tilbage til Zayn.
Tilbage til toppen Go down
Zayn Jonathan

Zayn Jonathan


Antal indlæg : 17
Join date : 04/08/12

En varm dag ved søen - Zayn Jonathan Empty
IndlægEmne: Sv: En varm dag ved søen - Zayn Jonathan   En varm dag ved søen - Zayn Jonathan EmptyLør Aug 04, 2012 5:31 am

Zayn så på hende. ”Jeg er helt blank” sagde han. Han så ned, og overvejede at sige det. ”Barbara?..jeg syntes du er køn” sagde han og tog hånden om bag nakken igen. Han kløede der lidt og smilte. ”Eh..jeg mener…øh..” sagde han og så ned. ”Nej ved du hvad?...jeg har glemt hvad jeg skulle sige” sagde han. Han følte sig dum, virkelig dum. ”Virker jeg dum på nogle måder?” spurgte han og så ned på græsset. Solen var enormt varmt, et par drenge kom hen i mod os. De skubbede Barbara ned på jorden. ”Skrid med jer i dumme sjette års elever!” råbte han og de gik. Han tog hånden ned for at hjælpe hende op. ”Er du okay Barbara?” spurgte han rødmende.
Tilbage til toppen Go down
Barbara Rectory

Barbara Rectory


Antal indlæg : 22
Join date : 06/06/12

En varm dag ved søen - Zayn Jonathan Empty
IndlægEmne: Sv: En varm dag ved søen - Zayn Jonathan   En varm dag ved søen - Zayn Jonathan EmptyLør Aug 04, 2012 6:05 am

Barbara så på Zayn. Synes han virkeligt, at hun var køn?? "Synes du virkelig det?" spurgte hun. Men lidt efter sagde Zayn: 'eh... jeg mener...øh' så Barbara sagde ikke mere. Hun småfnisede lidt, men stoppede hurtigt da drengene fra 6. årgang, kom over til dem. De skubbede hende ned, og hun landede på jorden. Hun så lidt koldt over på drengene. Hvorfor skulle de lige skubbe hende. "Tak for hjælpen" sagde hun og tog hans hånd og rejste sig op.
Tilbage til toppen Go down
Zayn Jonathan

Zayn Jonathan


Antal indlæg : 17
Join date : 04/08/12

En varm dag ved søen - Zayn Jonathan Empty
IndlægEmne: Sv: En varm dag ved søen - Zayn Jonathan   En varm dag ved søen - Zayn Jonathan EmptyLør Aug 04, 2012 6:12 am

Zayn så på hende. ”Ja tror du jeg løj?” sagde han og smilte. Han grinte og så ned, det begyndte at blæse en del og det begyndte så at regne. Han så på hende og hun have kun t-shirt på. Han tog sin high school jakke af og gav hende den, han havde selvfølgelig en langærmet på inde under jakken. Jakken ville dække hende en del. ”Jeg håber ikke du fryser” sagde han og smilte til hende. Han smilte mindre da regnen styrtede ned. Alle eleverne gik ind, og de begyndte bare at tørre sig.
Tilbage til toppen Go down
Barbara Rectory

Barbara Rectory


Antal indlæg : 22
Join date : 06/06/12

En varm dag ved søen - Zayn Jonathan Empty
IndlægEmne: Sv: En varm dag ved søen - Zayn Jonathan   En varm dag ved søen - Zayn Jonathan EmptyLør Aug 04, 2012 6:34 am

"Nej... Self. tror jeg ikke at du løj" sagde Barbara stille og smilede lidt til Zayn. Hun så lidt ned i jorden og så op på Zayn igen. Hun smilede lidt til ham, da han gav hende, hans jakke. Hun tog den på. "Måske lidt.. Ikke så meget" sagde hun og så lidt på ham. "Men hvis nu, du lige havde mødt en, hvor var blevet lidt forelsket i den person, hvad ville du så gøre?"spurgte hun og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Zayn Jonathan

Zayn Jonathan


Antal indlæg : 17
Join date : 04/08/12

En varm dag ved søen - Zayn Jonathan Empty
IndlægEmne: Sv: En varm dag ved søen - Zayn Jonathan   En varm dag ved søen - Zayn Jonathan EmptyLør Aug 04, 2012 6:38 am

Zayn så på hende. ”Jeg ville rødme og så ville jeg fortælle hende det, medmindre jeg ikke tør” fortalte han. Han smilte til hende og regnen stoppede. ”Det var vidst bare en lille byge var?” sagde han og smilte. Han så sig omkring, da solen begyndte at varme igen. Han så ned og sukkede. ”Men…j…jeg er lun på dig Barbara” sagde han og straks rødmede han. Han så ned i jorden og ville ikke kigge op. For så rødmede han bare endnu mere, og så ville han ikke smile. Han så forsat ned, og kiggede så op. Han så ind i hendes flotte øjne. Han smilte til hende.
Tilbage til toppen Go down
Barbara Rectory

Barbara Rectory


Antal indlæg : 22
Join date : 06/06/12

En varm dag ved søen - Zayn Jonathan Empty
IndlægEmne: Sv: En varm dag ved søen - Zayn Jonathan   En varm dag ved søen - Zayn Jonathan EmptyLør Aug 04, 2012 6:52 am

Barbara så på Zayn og nikkede. Da han smilte til hende, stoppede regnen. *Det var da underligt* tænkte hun, og smilede til ham. Hun tog jakken af, og gav ham den. Da han sagde at han var lun på hende, tænkte hun et kort øjeblik. Hun så lidt på Zayn der så ned i jorden og bagefter i hendes øjne. Hun sagde ikke noget i lidt tid, men tog sig så sammen. Hun tog hans hænder. "Okay, der er denne her dreng, som jeg ikke har kendt i såå lang tid, som er 3 år ældre end mig, og går på Slytherin. Jeg er forelsket i ham, men aner ikke hvordan jeg skal sige det.." sagde hun og så ham i hans øjne og smilede til ham.
Tilbage til toppen Go down
Zayn Jonathan

Zayn Jonathan


Antal indlæg : 17
Join date : 04/08/12

En varm dag ved søen - Zayn Jonathan Empty
IndlægEmne: Sv: En varm dag ved søen - Zayn Jonathan   En varm dag ved søen - Zayn Jonathan EmptyLør Aug 04, 2012 7:04 am

Zayn så på hende. ”Er det m..mig?” spurgte han og så alvorligt på hende. Han bidte sig i læben og så fugle flyver. Se kvidrede og fodrede unger. Et par andet års elever kom løbende. ”Han er Slytherin! Løb!” sagde de. ”Jeg gør ikke noget!” sagde han til dem og de lyttede. ”Du har da givet pigen der en skramme?” sagde de. ”Det var ikke mig! Det var nogle andre Slytherins!” sagde han. Eleverne troede ikke på ham, en hufflepuff pige så snobbet ud. ”Står du der og lyver foran børn?” sagde hun fornærmet. Zayn kunne ikke klare det i hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Barbara Rectory

Barbara Rectory


Antal indlæg : 22
Join date : 06/06/12

En varm dag ved søen - Zayn Jonathan Empty
IndlægEmne: Sv: En varm dag ved søen - Zayn Jonathan   En varm dag ved søen - Zayn Jonathan EmptyLør Aug 04, 2012 7:10 am

Barbara så på Zayn. "Ja. Det er dig" sagde hun og smilede til ham. Hun slap dog hans hænder, da de yngre 2. års elever, kom løbende og sagde alt det der. Hun så lidt på Hufflepuff-pigen, der sagde at Zayn løj overfor børn. Det passede da ikke. Barbara så på Zayn og sendte ham et smil, før hun gik lidt frem. "Det er rigtigt hvad han siger! Han gav mig ikke den skramme. Det var nogle andre fra Slytherin" sagde hun og så på 2. års eleverne.
Tilbage til toppen Go down
Zayn Jonathan

Zayn Jonathan


Antal indlæg : 17
Join date : 04/08/12

En varm dag ved søen - Zayn Jonathan Empty
IndlægEmne: Sv: En varm dag ved søen - Zayn Jonathan   En varm dag ved søen - Zayn Jonathan EmptyLør Aug 04, 2012 7:19 am

Zayn så på hende. Pigen nærmede sig hende. ”Hvad sagde du blondine?” sagde hun vredt. Zayn blev vred og skubbede pigen i søen. ”Lad os se om din mascara løber din snob!” råbte han til hende. Han så på Barbara og så ned. ”Undskyld…jeg prøvede bare…” sagde han og holdte mund. Han ville ikke sige noget. Mest fordi han var bange for hun ville sige noget. ”Jeg…eh…” han kunne ikke få nogle ord frem. Ingen ord, han så bare ned i jorden. Pigen skreg. ”Min mascara!” råbte hun. Anden års eleverne smilte. ”Jubii! Endelig hjalp han os med at drille den snob! Som har drillet os og vores familier!” råbte de og så begejstrede ud. Zayn så på børnene som nu løb væk. ”What…?” sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Barbara Rectory

Barbara Rectory


Antal indlæg : 22
Join date : 06/06/12

En varm dag ved søen - Zayn Jonathan Empty
IndlægEmne: Sv: En varm dag ved søen - Zayn Jonathan   En varm dag ved søen - Zayn Jonathan EmptyLør Aug 04, 2012 7:28 am

Barbara så på Zayn, da han skubbede pigen i vandet, så hendes mascara løb. Hun smilede falsk til pigen, og så, bagefter på de andre 2. års elever der jublede og løb væk, og så efter dem. Bagefter vente hun sig om og så Zayn ind i hans øjne, og tog hans hænder i sine. "Men som jeg prøvede at sige før, ja, det er dig jeg er forelsket i" sagde hun og smilede til ham. Hun så på ham og tænkte lidt over, hvad hun ellers skulle sige.
Tilbage til toppen Go down
Zayn Jonathan

Zayn Jonathan


Antal indlæg : 17
Join date : 04/08/12

En varm dag ved søen - Zayn Jonathan Empty
IndlægEmne: Sv: En varm dag ved søen - Zayn Jonathan   En varm dag ved søen - Zayn Jonathan EmptyLør Aug 04, 2012 9:35 pm

Zayn så på hende og smilte. Han så ned, men kiggede så op igen. ”Jeg har også længe kunnet lide dige…jeg ved bare ikke om du vil kunne lide min kusine og fætter…Em og James Jonathan” sagde han. Han så på hende og kiggede hende i øjnene, de var rigtig flotte ligesom resten af hende. ”Men hvis vi eh…begge kan lide hinanden” sagde han. ”Skulle vi så måske komme sammen?” spurgte han og smilte til Barbara. Hendes flotte blonde hår, til hendes smukke ansigt passede til hende. Han så på hende og var virkelig glad. ”Jeg ved ikke om det skal…det var jo bare et forslag” sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Barbara Rectory

Barbara Rectory


Antal indlæg : 22
Join date : 06/06/12

En varm dag ved søen - Zayn Jonathan Empty
IndlægEmne: Sv: En varm dag ved søen - Zayn Jonathan   En varm dag ved søen - Zayn Jonathan EmptyLør Aug 04, 2012 9:44 pm

Barbara så på Zayn og smilede til ham. "Har du længe kunnet lide mig?" spurgte hun og fortsatte så bagefter: "Altså, jeg tror aldrig jeg har mødt din kusine og fætter så.." sagde hun stille. Hun så lidt rundt men så på Zayn igen og slap hans hænder. Hun tænkte lidt men smilte så til ham og nikkede. "Ja!" sagde hun og smilede endnu mere til ham,
Tilbage til toppen Go down
Zayn Jonathan

Zayn Jonathan


Antal indlæg : 17
Join date : 04/08/12

En varm dag ved søen - Zayn Jonathan Empty
IndlægEmne: Sv: En varm dag ved søen - Zayn Jonathan   En varm dag ved søen - Zayn Jonathan EmptyLør Aug 04, 2012 9:48 pm

Zayn smilte til hende og tog hendes hænder. Han krammede hende og holdte om hende. Glad for at endelig at få en han kunne elske, og kysse. ”Jamen..så er det jo afgjort” sagde han og smilte. Imens hans krammede hende. Hun var enormt dejlig at kramme, så varm og på sammetid kold.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En varm dag ved søen - Zayn Jonathan Empty
IndlægEmne: Sv: En varm dag ved søen - Zayn Jonathan   En varm dag ved søen - Zayn Jonathan Empty

Tilbage til toppen Go down
 
En varm dag ved søen - Zayn Jonathan
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan
» Confused - James Jonathan
» Pinslerne som i de gamle dage....(James Jonathan)
» The death isn't the end of story, it's just another beginning ~ James Jonathan ~

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Hogwarts World. :: Uden for skolen :: Søen-
Gå til: