Her er et par regler du skal holde!:
-Du kan ikke være professor uden at spørge mig
-Du skal vælge et køn
-Du skal skrive din blodtype
-Du skal skrive dit fuldenavn
-Du skal skrive din alder og …
Emne: Lord Of The Rings Rpg! Fre Sep 21, 2012 9:14 pm
http://ringenes-herre-rpg.danskforum.net/
Ja, tænkte om i gad joine min nye side, som er mere bedre end denne c:?
Summer Night
Antal indlæg : 15 Join date : 07/06/12 Age : 27 Geografisk sted : London, England
Emne: Sv: Lord Of The Rings Rpg! Lør Sep 22, 2012 7:27 am
Jeg siger ikke dette for at rakke ned på din hjemmeside, Scarlett, men den virker meget ufærdig, din nye side? F.eks. forsidebilledet. Der står Underland på det, hvilket betyder du har taget dit skin fra en anden hjemmeside, formegentlig på Hitskin, men du har fuldstændig glemt at lave om på det, så det bliver helt dit eget. Udover det, så er der næsten ingen forums. Hvorfor? Der bliver nævnt en hel masse steder i bøgerne, mange flere end du har nævnt, så hvorfor publicere siden før den er færdig?
Jeg kan heller ikke forstå, hvorfor du siger den er bedre end denne, når denne hjemmeside har så mange brugere og er langt mere færdig end din nye.
Scarlett, du skal ikke tage det ilde op, men din nye hjemmeside er langt fra færdig. Tjek din hjemmeside flere gange, før du gør opmærksom på at den er der for offentligheden. Måske du skulle tjekke din igennem noget mere før du erklærer den for åben?
Når du har fået den i orden vil jeg med glæde joine den, for jeg elsker Lord of the Rings, så et forum om universet ville være fedt. Men prøv nu at gøre det ordentligt. Universet er så fuldkomment, at det ville være synd at lave en så ufærdig side omkring det.
Ninde Calmcacil
Antal indlæg : 93 Join date : 05/06/12 Geografisk sted : Oxford & Aylesbury, UK
Emne: Sv: Lord Of The Rings Rpg! Søn Sep 23, 2012 6:32 am
Jeg ville så lige reklamere for min venindes side! Jeg joiner den dog ikke. Hun er lige i gang med at ændre forhistorien, da hun har lavet lidt om på siden^^
Men den hedder : eldarwen.danskforum.net før hed den alethod.danskforum.net Hun ville sikkert blive glad hvis du også kom med en kommentar til den!:D
Rektor Scarlett
Antal indlæg : 43 Join date : 28/05/12
Emne: Sv: Lord Of The Rings Rpg! Tors Sep 27, 2012 5:55 am
Så Summer, du siger jeg skal lave flere forums? og jeg ved jo ikke hvordan man ændre skinnet?
Charlie E.
Antal indlæg : 16 Join date : 26/06/12
Emne: Sv: Lord Of The Rings Rpg! Fre Sep 28, 2012 2:52 am
Scarlett: Hvis du ikke ved hvordan man ændrer et skin bliver man altså nød til at få sig nogen designere..
Ninde Calmcacil
Antal indlæg : 93 Join date : 05/06/12 Geografisk sted : Oxford & Aylesbury, UK
Emne: Sv: Lord Of The Rings Rpg! Fre Sep 28, 2012 4:13 am
(LIKE)
Summer Night
Antal indlæg : 15 Join date : 07/06/12 Age : 27 Geografisk sted : London, England
Emne: Sv: Lord Of The Rings Rpg! Søn Sep 30, 2012 5:18 am
Ja, det siger jeg, Scarlett.
Kig på Ninde's venindes hjemmeside, hun har SÅ mange forums! Du kan ikke publicere så ufærdig en side, som den du har lige nu. Har du læst bøgerne, Scarlett? Hvis du har, så forstår jeg ikke, hvorfor du ikke har lavet flere forums. Der masser af steder nævnt i bøgerne, hvis man da ikke springer alt over. Selv i filmene er der mange steder. Steder du ikke har med. Så mine råd til dig er: Lav et nyt skin og Lav flere forums.
Hvis du ikke ved, hvordan man laver et nyt skin, burde du måske have spurgt om hjælp, før du reklamerede for din nye side. Just saying.