Hogwarts World.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The school for wizards and witches
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Ninde Calmcacil
En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan Vote_lcapEn dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan Voting_barEn dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan Vote_rcap 
Austin Crops
En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan Vote_lcapEn dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan Voting_barEn dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan Vote_rcap 
Katherine Pierce
En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan Vote_lcapEn dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan Voting_barEn dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan Vote_rcap 
Rektor Scarlett
En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan Vote_lcapEn dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan Voting_barEn dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan Vote_rcap 
Angelina Lawrence
En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan Vote_lcapEn dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan Voting_barEn dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan Vote_rcap 
Benjamin Summers
En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan Vote_lcapEn dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan Voting_barEn dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan Vote_rcap 
Zoria Matkins
En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan Vote_lcapEn dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan Voting_barEn dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan Vote_rcap 
James McCartney
En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan Vote_lcapEn dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan Voting_barEn dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan Vote_rcap 
Em Jonathan
En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan Vote_lcapEn dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan Voting_barEn dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan Vote_rcap 
Barbara Rectory
En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan Vote_lcapEn dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan Voting_barEn dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan Vote_rcap 
Most active topics
Skolebal?
Ugletudrerig plads til to mere<3
En varm dag ved søen - Zayn Jonathan
Hvorfor skal alting være så hårdt i mit liv? - Benjamin Summers
Romantik med Austin<3
Mad, elever og snak(Ninde)
Hjemme med familien :)(Arriane)
Hvad med et skolebal mere??
Tanker om familien - Shagelin Bones
Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil
Seneste emner
» Et gammelt forum er åbent igen!:)
En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan EmptyLør Feb 23, 2013 5:53 am af Ninde Calmcacil

» Sletning af Hogwarts.
En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan EmptyLør Okt 06, 2012 6:51 pm af Lola Noel

» HAHA!
En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan EmptyFre Okt 05, 2012 5:18 am af Ninde Calmcacil

» Lord Of The Rings Rpg!
En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan EmptySøn Sep 30, 2012 5:18 am af Summer Night

» Når man ejer et Online Hogwarts
En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan EmptyFre Sep 28, 2012 4:27 am af Magnus Efflehoff

» Confused - James Jonathan
En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan EmptyMan Aug 13, 2012 4:41 am af Ninde Calmcacil

» Emne?
En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan EmptyMan Aug 13, 2012 1:55 am af Ninde Calmcacil

» Hogwarts school.
En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan EmptyOns Aug 08, 2012 9:30 am af Ninde Calmcacil

» En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan
En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan EmptyTirs Aug 07, 2012 4:07 am af Barbara Rectory

Statistik
Der er i alt 42 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er devleber

Vores brugere har i alt skrevet 558 indlæg i 81 emner
Hvem er på nu
Der er i alt 8 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 8 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 41, Fre Sep 02, 2022 7:34 am
Kollegie Points.
En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan EmptyTirs Jul 03, 2012 8:09 pm af Rektor Scarlett
Ravenclaw
-Points: 0
-Hvem har tjent: Ingen(endnu)

Gryffindor
-Points: 0
-Hvem har tjent: Ingen(endnu)

Hufflepuff
-Points: 0
-Hvem har tjent: …

Kommentarer: 0
REGLER OMKRING PROFILEN - Rektor Scarlett
En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan EmptyLør Jun 09, 2012 6:12 am af Rektor Scarlett
Her er et par regler du skal holde!:
-Du kan ikke være professor uden at spørge mig
-Du skal vælge et køn
-Du skal skrive din blodtype
-Du skal skrive dit fuldenavn
-Du skal skrive din alder og …

Kommentarer: 0

 

 En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Barbara Rectory

Barbara Rectory


Antal indlæg : 22
Join date : 06/06/12

En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan Empty
IndlægEmne: En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan   En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan EmptyLør Aug 04, 2012 10:15 pm

Tid: Ca. 11.28
Sted: Hjemme hos Barbara
Vejr: Det regner en lille smule - ikke så meget men lidt
Omgivelser: Alle tingene der er...

Barbara sad på sin seng, oppe på sit værelse. Hun havde aftalt med Zayn at han skulle komme, kl. 11.30, så de kunne være sammen hele dagen. Barbara rejste sig op, og så på uret. Klokken var 11.28, så der var 2 minutter til Zayn skulle komme. Barbara gik hen mod døren, der førte ud af hendes værelse. Hun gik hen til døren, og åbnede den. Hun gik nedenunder og hen til hoveddøren, åbnede den, gik udenfor og ventede på Zayn. Barbara havde en hvid nederdel på, der gik hende til ca. knæene og en lyselilla t-shirt på, og hun havde ikke nogle sko på og hun havde sat sit hår op i en fletning.
Tilbage til toppen Go down
Zayn Jonathan

Zayn Jonathan


Antal indlæg : 17
Join date : 04/08/12

En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan Empty
IndlægEmne: Sv: En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan   En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan EmptyLør Aug 04, 2012 10:22 pm

Zayn gik hen til hendes hus og bankede på døren. Det regnede og han havde en taske med, hvor en lille pakke lå i. Han ventede på hun skulle åbne. Han smilte og kiggede på gaven. Nu håber jeg godt hun kan lide gaven tænkte han og bed sig i læben. Han kiggede ned i jorden som var revet fint med en rive. Han så på blomsterne, et fuglehus, et kaninbur og nogle sommerfugle. Her var meget smukt men han ville bare tie stille indtil hund åbnede døren og sagde han måtte komme ind.
Tilbage til toppen Go down
Barbara Rectory

Barbara Rectory


Antal indlæg : 22
Join date : 06/06/12

En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan Empty
IndlægEmne: Sv: En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan   En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan EmptyLør Aug 04, 2012 10:33 pm

Barbara hørte at der blev banket på døren, og gik hen åbnede den. Hun så på Zayn, der stod udenfor og smilede til ham. "Hej, Zayn" sagde hun og smilede lidt mere til ham, og gik hen og gav ham et lille kram. "Kommer du, med ind?" spurgte hun og gik ind, og så på ham.
"Hvordan går det, så?" spurgte hun og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Zayn Jonathan

Zayn Jonathan


Antal indlæg : 17
Join date : 04/08/12

En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan Empty
IndlægEmne: Sv: En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan   En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan EmptySøn Aug 05, 2012 3:10 am

Zayn smilte til hende og gik ind. ”Jeg har noget til dig” sagde han. Han tog pakken frem(i den lægger der en guld halskæde hvor der stor Zayn’s pige). ”Min far har lavet den til mig…hvis jeg nu en dag fik en kæreste” sagde han og smilte. Han tog armen om hende og smilte. Imens han så på hende. Hun var stadig meget smuk. Imens kiggede han på gulvet. Gulvet var af meget fint træ. ”Sikke et kæmpehus…dig og dine forældre må være rige” sagde han og grinte.
Tilbage til toppen Go down
Barbara Rectory

Barbara Rectory


Antal indlæg : 22
Join date : 06/06/12

En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan Empty
IndlægEmne: Sv: En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan   En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan EmptySøn Aug 05, 2012 3:20 am

Barbara lukkede døren til ham. Hun smilede til ham. Hun tog pakken, og åbnede den. Der lå en guldhalskæde hvor der stod 'Zayn's pige'. "Mange tak!" sagde hun og gav ham et kram. "Har han? Du fik da også en kæreste ... en dag" sagde hun og smilede lidt til ham. "Ja... det er vel stort. Tja... Men du har vel mødt mine forældre, ovre på skolen?" sagde hun og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Zayn Jonathan

Zayn Jonathan


Antal indlæg : 17
Join date : 04/08/12

En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan Empty
IndlægEmne: Sv: En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan   En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan EmptySøn Aug 05, 2012 3:26 am

Zayn smilte. ”Jeg har kun mødt din mor, din far er der aldrig…han skriver kun hvad man skal gøre…og sådan…og så går han” sagde han. Han smilte og kyssede hende på munden. ”Og når timen er forbi kommer han ind og samler opgaverne op…det er som om han ikke vil blive set” sagde han. ”Kender du noget til det?” spurgte han, straks kom hans fugl flyvende. ”Hej Diamond” sagde han. ”Diamond…har du?” sagde han. ”Diamond har fået en ugle-unge!...den vil jeg kalde Barbara” sagde han og grinte.
Tilbage til toppen Go down
Barbara Rectory

Barbara Rectory


Antal indlæg : 22
Join date : 06/06/12

En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan Empty
IndlægEmne: Sv: En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan   En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan EmptySøn Aug 05, 2012 3:38 am

Barbara så på ham. "Jeg har både mødt min mor og min far" sagde Barbara, smilede lidt og så på Zayn. "Gør han kun det..? Eller okay, det ved jeg godt han gør, for jeg er også til hans timer også er han der hellere ikke såå meget.. Men jeg kender ikke rigtigt noget til det" sagde Barbara stille lidt efter og smilede til ham. Da Diamond kom flyvende, så Barbara ldt på uglen, og så på Zayn. "Har hun? Tillykke med, ugle-ungen. Men jeg synes at ungen får et vildt pænt navn" sagde hun lidt efter og smilede til ham.
Tilbage til toppen Go down
Zayn Jonathan

Zayn Jonathan


Antal indlæg : 17
Join date : 04/08/12

En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan Empty
IndlægEmne: Sv: En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan   En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan EmptyTirs Aug 07, 2012 3:50 am

Zayn smilte og så på hende. ”Jamen det er jo også et dejligt navn” sagde han. Or else we play, play, play…the same old games tænkte han. Det var som om han sang inde i sit hoved. “Barbara har du egentlig et specielt talent, udover at være dejlig?” spurgte han og smilte. Fugleungen sad på Barbara’s skulder. Den var enormt cute, ligesom Diamond. ”Mit specielle talent er nok sang..ville jeg tro" sagde han og smilte. Regnen blev større og større.
Tilbage til toppen Go down
Barbara Rectory

Barbara Rectory


Antal indlæg : 22
Join date : 06/06/12

En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan Empty
IndlægEmne: Sv: En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan   En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan EmptyTirs Aug 07, 2012 4:07 am

Barbara så på Zayn og smilede til ham. "Ja, det er da også et dejligt, smukt og pænt navn" mumlede hun stille, så næsten ingen kunne høre det. "Hvor er du sød.." smilede hun og kyssede ham på kinden. Lidt efter sagde hun: "Et specielt talent.. altså, mange siger jeg er ret god til at tegne.. så det er nok det" sagde hun og smilede til ham. "Men jeg elsker også at synge, og er også ok til det... men mit specielle talent, er nok at tegne" sagde hun lidt efter. Hun nikkede da han fortalte, at hans specielle talent var sang.
Barbara smilede lidt, da ungen, der skulle hedder Barbara, sad på hendes skulder. "Hej Barbara.. vidste du godt, at du har et meget smukt navn?" spurgte hun og smilede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan Empty
IndlægEmne: Sv: En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan   En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan Empty

Tilbage til toppen Go down
 
En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» En varm dag ved søen - Zayn Jonathan
» Confused - James Jonathan
» Pinslerne som i de gamle dage....(James Jonathan)
» The death isn't the end of story, it's just another beginning ~ James Jonathan ~

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Hogwarts World. :: Hjemme :: Hjemme-
Gå til: