Hogwarts World.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The school for wizards and witches
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Ninde Calmcacil
Mad, elever og snak(Ninde) Vote_lcapMad, elever og snak(Ninde) Voting_barMad, elever og snak(Ninde) Vote_rcap 
Austin Crops
Mad, elever og snak(Ninde) Vote_lcapMad, elever og snak(Ninde) Voting_barMad, elever og snak(Ninde) Vote_rcap 
Katherine Pierce
Mad, elever og snak(Ninde) Vote_lcapMad, elever og snak(Ninde) Voting_barMad, elever og snak(Ninde) Vote_rcap 
Rektor Scarlett
Mad, elever og snak(Ninde) Vote_lcapMad, elever og snak(Ninde) Voting_barMad, elever og snak(Ninde) Vote_rcap 
Angelina Lawrence
Mad, elever og snak(Ninde) Vote_lcapMad, elever og snak(Ninde) Voting_barMad, elever og snak(Ninde) Vote_rcap 
Benjamin Summers
Mad, elever og snak(Ninde) Vote_lcapMad, elever og snak(Ninde) Voting_barMad, elever og snak(Ninde) Vote_rcap 
Zoria Matkins
Mad, elever og snak(Ninde) Vote_lcapMad, elever og snak(Ninde) Voting_barMad, elever og snak(Ninde) Vote_rcap 
James McCartney
Mad, elever og snak(Ninde) Vote_lcapMad, elever og snak(Ninde) Voting_barMad, elever og snak(Ninde) Vote_rcap 
Em Jonathan
Mad, elever og snak(Ninde) Vote_lcapMad, elever og snak(Ninde) Voting_barMad, elever og snak(Ninde) Vote_rcap 
Barbara Rectory
Mad, elever og snak(Ninde) Vote_lcapMad, elever og snak(Ninde) Voting_barMad, elever og snak(Ninde) Vote_rcap 
Most active topics
Skolebal?
Ugletudrerig plads til to mere<3
En varm dag ved søen - Zayn Jonathan
Hvorfor skal alting være så hårdt i mit liv? - Benjamin Summers
Romantik med Austin<3
Mad, elever og snak(Ninde)
Hjemme med familien :)(Arriane)
Hvad med et skolebal mere??
Tanker om familien - Shagelin Bones
Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil
Seneste emner
» Et gammelt forum er åbent igen!:)
Mad, elever og snak(Ninde) EmptyLør Feb 23, 2013 5:53 am af Ninde Calmcacil

» Sletning af Hogwarts.
Mad, elever og snak(Ninde) EmptyLør Okt 06, 2012 6:51 pm af Lola Noel

» HAHA!
Mad, elever og snak(Ninde) EmptyFre Okt 05, 2012 5:18 am af Ninde Calmcacil

» Lord Of The Rings Rpg!
Mad, elever og snak(Ninde) EmptySøn Sep 30, 2012 5:18 am af Summer Night

» Når man ejer et Online Hogwarts
Mad, elever og snak(Ninde) EmptyFre Sep 28, 2012 4:27 am af Magnus Efflehoff

» Confused - James Jonathan
Mad, elever og snak(Ninde) EmptyMan Aug 13, 2012 4:41 am af Ninde Calmcacil

» Emne?
Mad, elever og snak(Ninde) EmptyMan Aug 13, 2012 1:55 am af Ninde Calmcacil

» Hogwarts school.
Mad, elever og snak(Ninde) EmptyOns Aug 08, 2012 9:30 am af Ninde Calmcacil

» En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan
Mad, elever og snak(Ninde) EmptyTirs Aug 07, 2012 4:07 am af Barbara Rectory

Statistik
Der er i alt 42 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er devleber

Vores brugere har i alt skrevet 558 indlæg i 81 emner
Hvem er på nu
Der er i alt 11 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 11 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 41, Fre Sep 02, 2022 7:34 am
Kollegie Points.
Mad, elever og snak(Ninde) EmptyTirs Jul 03, 2012 8:09 pm af Rektor Scarlett
Ravenclaw
-Points: 0
-Hvem har tjent: Ingen(endnu)

Gryffindor
-Points: 0
-Hvem har tjent: Ingen(endnu)

Hufflepuff
-Points: 0
-Hvem har tjent: …

Kommentarer: 0
REGLER OMKRING PROFILEN - Rektor Scarlett
Mad, elever og snak(Ninde) EmptyLør Jun 09, 2012 6:12 am af Rektor Scarlett
Her er et par regler du skal holde!:
-Du kan ikke være professor uden at spørge mig
-Du skal vælge et køn
-Du skal skrive din blodtype
-Du skal skrive dit fuldenavn
-Du skal skrive din alder og …

Kommentarer: 0

 

 Mad, elever og snak(Ninde)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Austin Crops

Austin Crops


Antal indlæg : 54
Join date : 12/06/12

Mad, elever og snak(Ninde) Empty
IndlægEmne: Mad, elever og snak(Ninde)   Mad, elever og snak(Ninde) EmptyOns Jun 13, 2012 5:42 am

O: Elever og lærere
S: Storsalen
V: Vejr
T: 16:30

Austin sad i storsalen. Varmen fra pejsene var god. Austin sad ved Ravenclaws bord. Han spiste kylling med ris. Han var egentlig ret glad. Ikke sur indtil videre men det kunne jo hurtigt ændres. Han smilte til dem som gik forbi ham og et par fnisende Hufflepuff-elever stirrede flirtende på ham. Austin kiggede væk og blev faktisk en smule sur. Han smilte til sine omgivelser men var alligevel en glad dreng. Han sukkede og så på bordene, beskidte og ulækre. Det var syndt for de alfer som hver eneste dag skulle lave mad. Og de tjente ikke engang mange penge for det de gjorde.
Tilbage til toppen Go down
Ninde Calmcacil

Ninde Calmcacil


Antal indlæg : 93
Join date : 05/06/12
Geografisk sted : Oxford & Aylesbury, UK

Mad, elever og snak(Ninde) Empty
IndlægEmne: Sv: Mad, elever og snak(Ninde)   Mad, elever og snak(Ninde) EmptyOns Jun 13, 2012 6:20 am

//Der er ingen pejse i storsalen puttisk//

Ninde, den blåhåret pige fra ravenclaw, havde en mørkeblå og sort tregnede skjorte på, som var løs og åbne, en sort top inden under, og nogle sorte bukser, som var lidt flænset, og nogle convers, mørkeblå.
Hun havde sadt håret i en heste hale denne gang. Hun gik hen mod racenclaw bordet, i sine tanker, tanker om Austin. Hun kiggede op, hun stoppede op. AUSTIN! Hun gik roligt hen mod ham og stillede sig bag ham. Stille og roligt lagde hun armene om ham, og hovedet på hans skulder. Hun var næsten i 90grader virkel ved livet.
Tilbage til toppen Go down
Austin Crops

Austin Crops


Antal indlæg : 54
Join date : 12/06/12

Mad, elever og snak(Ninde) Empty
IndlægEmne: Sv: Mad, elever og snak(Ninde)   Mad, elever og snak(Ninde) EmptyOns Jun 13, 2012 6:26 am


Austin mærkede noget varmt kramme ham. Han kiggede tilbage og så Ninde. ”Hej Ninde” sagde han lavt og lagde gaflen. Han var lidt trist fordi han ikke have forældre. Kun sine søskende Hannah og Ash ”Ashton”. Han så igen på hende og kløede sig i nakken. Han brun-blonde hår var skinnende og smukt. Han så skævt ned og kløede sig i nakken igen. Pigerne fra Hufflepuff så vrede ud. ”Hvor vover du at røre vores fyr?” sagde de grovt og hævede deres tryllestave. De så enormt vrede ud og de lignede en vred ko/tyr som ville angribe en. Han smilte ikke mere.
Tilbage til toppen Go down
Ninde Calmcacil

Ninde Calmcacil


Antal indlæg : 93
Join date : 05/06/12
Geografisk sted : Oxford & Aylesbury, UK

Mad, elever og snak(Ninde) Empty
IndlægEmne: Sv: Mad, elever og snak(Ninde)   Mad, elever og snak(Ninde) EmptyOns Jun 13, 2012 6:31 am

Ninde så på ham og derefter hen på de piger der snakkede til hende. Hun smilte og trak sin stav fra bukselommen. Hun rejste sig op, og sagde hurtigt en besværgelse, alle pigerne mistede deres stave, "Expelliarmus" sagde hun og smilte for sig selv. "Han er min, så smut tilbage til jeres tudekiks," sagde hun måske lidt ondt men med et smil. Hun bukkede sig ned mod Austin igen, og kyssede ham blidt på kinde, ligeså meget for at provoker pigerne.
Tilbage til toppen Go down
Austin Crops

Austin Crops


Antal indlæg : 54
Join date : 12/06/12

Mad, elever og snak(Ninde) Empty
IndlægEmne: Sv: Mad, elever og snak(Ninde)   Mad, elever og snak(Ninde) EmptyOns Jun 13, 2012 6:45 am

Austin så på dem. ”Jeg er ingens….endnu” sagde han. Han var ikke glad når de slås om ham. Var han virkelig så lækker?. *Er jeg virkelig så hot?* tænkte han og så på dem. Han smilte lidt men efter et par sekunder forsvandt det igen. Han sukkede og tog noget mere mad. ”Må jeg spise min mad hva? Jeg har ikke fået noget at spise hele dagen” sagde/mumlede han. Han gab lidt og sukkede. Han spiste noget og så, så igen på dem. Han kløede sig i nakken og lo lidt. Men hans grin var sådan lidt usikker da han ikke vidste hvad han skulle gøre.
Tilbage til toppen Go down
Ninde Calmcacil

Ninde Calmcacil


Antal indlæg : 93
Join date : 05/06/12
Geografisk sted : Oxford & Aylesbury, UK

Mad, elever og snak(Ninde) Empty
IndlægEmne: Sv: Mad, elever og snak(Ninde)   Mad, elever og snak(Ninde) EmptyOns Jun 13, 2012 6:54 am

Ninde så på ham. Hun vidste godt hun ikke var hans, men dog drømt hun gerne om ham. Hun så lidt rundt, og så at der var noget younght, hun grinte svagt af det, og gik der hen, for at tage det, og gik tilbage til Austin, hun satte sig ved siden af hans ven. Og spiste lidt af sin cremede mad.
Tilbage til toppen Go down
Austin Crops

Austin Crops


Antal indlæg : 54
Join date : 12/06/12

Mad, elever og snak(Ninde) Empty
IndlægEmne: Sv: Mad, elever og snak(Ninde)   Mad, elever og snak(Ninde) EmptyOns Jun 13, 2012 6:57 am

Austin sukkede og lagde hovedet ned på bordet. Han orkede ingenting. Det bedste når han var træt var at blive nusset i håret. Det mener han åbenbart er behageligt. Han sukkede en gang til og tænkte lidt. *Hvor jeg dog savner Hannah, Ashton, mor og far* tænkte han og så sig omkring hans hår var skinnende og blødt. Det var det som regel altid.
Tilbage til toppen Go down
Ninde Calmcacil

Ninde Calmcacil


Antal indlæg : 93
Join date : 05/06/12
Geografisk sted : Oxford & Aylesbury, UK

Mad, elever og snak(Ninde) Empty
IndlægEmne: Sv: Mad, elever og snak(Ninde)   Mad, elever og snak(Ninde) EmptyOns Jun 13, 2012 7:00 am

Ninde spiste roligt sin mad, uden at se på ham. Hun så ud som om hun tænkte. Men da nogle kastede noget mad efter hendem vågnede hun op, og så at Austin ene ven var gået. Hun rykket over til ham, og begyndte roligt at nusse rundt i hans hår, hun fandt blødt og flot. Hun nussede det lidt over det hele og roligt.
Tilbage til toppen Go down
Austin Crops

Austin Crops


Antal indlæg : 54
Join date : 12/06/12

Mad, elever og snak(Ninde) Empty
IndlægEmne: Sv: Mad, elever og snak(Ninde)   Mad, elever og snak(Ninde) EmptyOns Jun 13, 2012 7:03 am

Austin så lidt op og opdagede Ninde. Han gad ikke sige noget til hende da det var ret dejligt. "Hvor vidste ud fra er jeg kan lide at blive nusset i håret?" spurgte han og smilte skævt. Smiltes forsvandt da han så maden i hendes hår men han gjorde ikke noget eller sagde noget. Han kunne se at hun fandt hans stemme nydelig.
Tilbage til toppen Go down
Ninde Calmcacil

Ninde Calmcacil


Antal indlæg : 93
Join date : 05/06/12
Geografisk sted : Oxford & Aylesbury, UK

Mad, elever og snak(Ninde) Empty
IndlægEmne: Sv: Mad, elever og snak(Ninde)   Mad, elever og snak(Ninde) EmptyOns Jun 13, 2012 7:08 am

Ninde smilte svagt. "Jeg elsker at nusse hår... Jeg gør det bare tit på min ugle Blåbær, hun elsker det, så nusser hun altid mit hår bag efter.." sagde hun stille, og stillede sin mad fra sig, og lagde uden omtanke sin hånd på hans hånd. Hun elskede stemmen, smilet, håret, drenge.. Hvad mere kunne man drømme om?
Tilbage til toppen Go down
Austin Crops

Austin Crops


Antal indlæg : 54
Join date : 12/06/12

Mad, elever og snak(Ninde) Empty
IndlægEmne: Sv: Mad, elever og snak(Ninde)   Mad, elever og snak(Ninde) EmptyOns Jun 13, 2012 7:13 am

Austin lo. "Soul bidder mig hvid jeg nusser ham på hovedet" sagde han. Hans grin forsvandte hen og så da hun lagde sin hånd på hans. *Hun kan helt klart lide mig...det kan jeg se og føle...og endda smage når hun kysser mig* tænkte han og smilte lidt til hende. Imens så han på hende.
Tilbage til toppen Go down
Ninde Calmcacil

Ninde Calmcacil


Antal indlæg : 93
Join date : 05/06/12
Geografisk sted : Oxford & Aylesbury, UK

Mad, elever og snak(Ninde) Empty
IndlægEmne: Sv: Mad, elever og snak(Ninde)   Mad, elever og snak(Ninde) EmptyOns Jun 13, 2012 7:17 am

Ninde smilte ikke længere. Hun nussede roligt hans hår. "Det er da ikke sødt af Soul," sagde hun så, og rettet blikket lidt væk...hun begyndte at tænke tanken : Han bryder sig vidste ikke om mig... Typisk... det sikkert min hårfarve igen..... , hun sukkede svagt, og så på ham. "Du kan ikke lide mig, kan du vel?" spurgte hun så og så lidt trist på ham. "Det er ikke første gang jeg bliver afviste vis det er, de plejer at flygte væk fra mig, pågrundaf hårfarven..og fordi jeg nok også altid er så glad..." sagde hun og holdte op med at nusse. Hende blik så nedad..hun tænkte på sin far.. Hvordan han forlod hendes mor for en anden kvinde, og ikke gad at have noget med Ninde at gøre i starten..
Tilbage til toppen Go down
Austin Crops

Austin Crops


Antal indlæg : 54
Join date : 12/06/12

Mad, elever og snak(Ninde) Empty
IndlægEmne: Sv: Mad, elever og snak(Ninde)   Mad, elever og snak(Ninde) EmptyOns Jun 13, 2012 7:21 am

Austin så alvorligt på hende. "Nej nej nej nej! Din hårfarve er da fin...og jeg kan ikke ikke lide dig...du har været meget sød imod mig" fortalte/sagde han. Han smilte og var ret glad. Han var begyndt at kunne lide hende og var glad. Han så på hende og hendes hårfarve var rigtig flot...især fordi hun turde farve det blåt.
Tilbage til toppen Go down
Ninde Calmcacil

Ninde Calmcacil


Antal indlæg : 93
Join date : 05/06/12
Geografisk sted : Oxford & Aylesbury, UK

Mad, elever og snak(Ninde) Empty
IndlægEmne: Sv: Mad, elever og snak(Ninde)   Mad, elever og snak(Ninde) EmptyOns Jun 13, 2012 7:25 am

Ninde så lidt sært på ham, "Du kan ikke ikke lide mig, mener du så, det betyder ikke at jeg ikke kan lide dig eller kan jeg ikke snakke drengsk mere?" spurgte hun lidt drilsk, og så ned igen.
Hun lagde hovedet ned mod bordet og sukkede dybt. "Undskyld jeg bare sådan spørg, min far forlod bare min mor og jeg for en yngre kvinde, så jeg har normalt svært ved at knytte mig til mænd, men du virkede særlig og tog mig i første blik," sagde hun på en mumlende måde.
Tilbage til toppen Go down
Austin Crops

Austin Crops


Antal indlæg : 54
Join date : 12/06/12

Mad, elever og snak(Ninde) Empty
IndlægEmne: Sv: Mad, elever og snak(Ninde)   Mad, elever og snak(Ninde) EmptyOns Jun 13, 2012 7:30 am

Austin lo. "Jeg kan godt lide dig på kæreste-måden" sagde han og lyttede til hende historie. "Det gør mig ondt...mine forældre døde...min mor blev dræbt af min far og så dræbte politiet min far..." fortalte han og sukkede. Han ville aldrig ha fortalt den historie til nogen...men det var er tegn på kærlighed og hans mors sidste ønske var at han skulle få en kæreste.
Tilbage til toppen Go down
Ninde Calmcacil

Ninde Calmcacil


Antal indlæg : 93
Join date : 05/06/12
Geografisk sted : Oxford & Aylesbury, UK

Mad, elever og snak(Ninde) Empty
IndlægEmne: Sv: Mad, elever og snak(Ninde)   Mad, elever og snak(Ninde) EmptyOns Jun 13, 2012 7:34 am

Ninde smilte svagt og usikkert til ham, "skønt," sagde hun, hun vidste ikke hvad hun ellers skulle sige. Hun kiggede trist på ham. "Døden er en slem ting.. Det er bare så svært at tænke på, at lige meget hvad dør man, med mindre man gør ligesom Voldemort, så.. holder man sig godt, men han drabt for at leve," hun lagde stille hovedet på hans skulder om krammede ham halvt, som tegn på at hun havde medfølse for ham.
Tilbage til toppen Go down
Austin Crops

Austin Crops


Antal indlæg : 54
Join date : 12/06/12

Mad, elever og snak(Ninde) Empty
IndlægEmne: Sv: Mad, elever og snak(Ninde)   Mad, elever og snak(Ninde) EmptyOns Jun 13, 2012 7:36 am

Austin så på hende. "Skal vi så eh...komme....sammen..?" stammede han og synkede en klump spyt. Han smilte lidt og gengav krammet. Han smilte endnu større og smed gaflen. "Hvor lang tid har du haft føleser for mig?" spurgte han og var enormt glad. Han smilte endnu større nu.
Tilbage til toppen Go down
Ninde Calmcacil

Ninde Calmcacil


Antal indlæg : 93
Join date : 05/06/12
Geografisk sted : Oxford & Aylesbury, UK

Mad, elever og snak(Ninde) Empty
IndlægEmne: Sv: Mad, elever og snak(Ninde)   Mad, elever og snak(Ninde) EmptyOns Jun 13, 2012 7:40 am

Ninde kiggede på ham. Hun begyndte at grine. "Hvor er du kær og dum," sagde hun og smilte med glæde i øjene. Hun så på ham, "Fra første gang jeg så dig nok, du har jo altid gået på det sammen kollegium som mig, så du må vel have set mig kigge på dig," sagde hun og smilte svagt. Hun kyssede ham på munden, et rigtig kys. (Ikke de der børne kys som kun er på læberne! )
Tilbage til toppen Go down
Austin Crops

Austin Crops


Antal indlæg : 54
Join date : 12/06/12

Mad, elever og snak(Ninde) Empty
IndlægEmne: Sv: Mad, elever og snak(Ninde)   Mad, elever og snak(Ninde) EmptyOns Jun 13, 2012 7:43 am

Austin grinte. "Betyder det så ja?". Han lo og kyssede lidt med hende. Det betød garanteret ja. Men han kunne jo ikke vide hvad hun ville svare. Han krammede og kyssede hende lidt mere og var glad. Han havde fået sin fjerde kæreste nu. Han så sig omkring og alle fra Ravenclaw gloede bare totalt.
Tilbage til toppen Go down
Ninde Calmcacil

Ninde Calmcacil


Antal indlæg : 93
Join date : 05/06/12
Geografisk sted : Oxford & Aylesbury, UK

Mad, elever og snak(Ninde) Empty
IndlægEmne: Sv: Mad, elever og snak(Ninde)   Mad, elever og snak(Ninde) EmptyOns Jun 13, 2012 7:48 am

Ninde kyssede med ham, hun lukkede svagt øjnene i. Hun nyd det virkelig. Hun lagde en hånd på hans kind, og gjorde deres kys til et snav. Hun var ligeglad med hvem der kiggede, hvem der snakkede og hvem der ville drille hende, nu hvor hun kom sammen med en der var et år yngre end hende. Hun nussede let hans øre.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Mad, elever og snak(Ninde) Empty
IndlægEmne: Sv: Mad, elever og snak(Ninde)   Mad, elever og snak(Ninde) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Mad, elever og snak(Ninde)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil
» My silence is just another word for my pain ~ Austin Crops & Ninde Calmcacil ~
» Hvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Hogwarts World. :: Inde i skolen :: Storsalen-
Gå til: