Hogwarts World.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The school for wizards and witches
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Ninde Calmcacil
Hvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde Vote_lcapHvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde Voting_barHvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde Vote_rcap 
Austin Crops
Hvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde Vote_lcapHvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde Voting_barHvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde Vote_rcap 
Katherine Pierce
Hvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde Vote_lcapHvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde Voting_barHvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde Vote_rcap 
Rektor Scarlett
Hvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde Vote_lcapHvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde Voting_barHvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde Vote_rcap 
Angelina Lawrence
Hvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde Vote_lcapHvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde Voting_barHvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde Vote_rcap 
Benjamin Summers
Hvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde Vote_lcapHvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde Voting_barHvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde Vote_rcap 
Zoria Matkins
Hvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde Vote_lcapHvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde Voting_barHvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde Vote_rcap 
James McCartney
Hvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde Vote_lcapHvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde Voting_barHvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde Vote_rcap 
Em Jonathan
Hvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde Vote_lcapHvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde Voting_barHvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde Vote_rcap 
Barbara Rectory
Hvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde Vote_lcapHvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde Voting_barHvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde Vote_rcap 
Most active topics
Skolebal?
Ugletudrerig plads til to mere<3
En varm dag ved søen - Zayn Jonathan
Hvorfor skal alting være så hårdt i mit liv? - Benjamin Summers
Romantik med Austin<3
Mad, elever og snak(Ninde)
Hjemme med familien :)(Arriane)
Hvad med et skolebal mere??
Tanker om familien - Shagelin Bones
Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil
Seneste emner
» Et gammelt forum er åbent igen!:)
Hvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde EmptyLør Feb 23, 2013 5:53 am af Ninde Calmcacil

» Sletning af Hogwarts.
Hvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde EmptyLør Okt 06, 2012 6:51 pm af Lola Noel

» HAHA!
Hvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde EmptyFre Okt 05, 2012 5:18 am af Ninde Calmcacil

» Lord Of The Rings Rpg!
Hvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde EmptySøn Sep 30, 2012 5:18 am af Summer Night

» Når man ejer et Online Hogwarts
Hvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde EmptyFre Sep 28, 2012 4:27 am af Magnus Efflehoff

» Confused - James Jonathan
Hvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde EmptyMan Aug 13, 2012 4:41 am af Ninde Calmcacil

» Emne?
Hvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde EmptyMan Aug 13, 2012 1:55 am af Ninde Calmcacil

» Hogwarts school.
Hvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde EmptyOns Aug 08, 2012 9:30 am af Ninde Calmcacil

» En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan
Hvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde EmptyTirs Aug 07, 2012 4:07 am af Barbara Rectory

Statistik
Der er i alt 42 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er devleber

Vores brugere har i alt skrevet 558 indlæg i 81 emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 41, Fre Sep 02, 2022 7:34 am
Kollegie Points.
Hvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde EmptyTirs Jul 03, 2012 8:09 pm af Rektor Scarlett
Ravenclaw
-Points: 0
-Hvem har tjent: Ingen(endnu)

Gryffindor
-Points: 0
-Hvem har tjent: Ingen(endnu)

Hufflepuff
-Points: 0
-Hvem har tjent: …

Kommentarer: 0
REGLER OMKRING PROFILEN - Rektor Scarlett
Hvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde EmptyLør Jun 09, 2012 6:12 am af Rektor Scarlett
Her er et par regler du skal holde!:
-Du kan ikke være professor uden at spørge mig
-Du skal vælge et køn
-Du skal skrive din blodtype
-Du skal skrive dit fuldenavn
-Du skal skrive din alder og …

Kommentarer: 0

 

 Hvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Austin Crops

Austin Crops


Antal indlæg : 54
Join date : 12/06/12

Hvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde Empty
IndlægEmne: Hvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde   Hvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde EmptyTors Jun 14, 2012 4:35 am

T: 17:30
S: HHT
V: Regn
D: Fredag
O: Kun Austin og Hulda

Austin var inde på HHT(Hulkende Huldas Toilet). Han havde det ikke godt og stod nær en vask. Han tændte for vasken og vaskede sit ansigt. "Hvad sker der....rolig nu Austin..." sagde han og Hulda kom ud fra sin bås. "Hej Austin" sagde hun muntert og flirtende. "Hvad er der galt?" spurgte hun. Austin var ikke i humør til Hulda men svarede alligevel. "Jeg slog op med Ninde Calmcacil...og..." men hun afbrød ham. "Uh...endelig slap du af med hende. Man skal sige hun er en meget fræk person. Men tag dig nu et bad" sagde hun og kiggede væk. Austin smed trøjen og bukserne, skoene og sokkerne. Han satte sig i det store bad som lå for enden af badeværelset.
Tilbage til toppen Go down
Ninde Calmcacil

Ninde Calmcacil


Antal indlæg : 93
Join date : 05/06/12
Geografisk sted : Oxford & Aylesbury, UK

Hvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde   Hvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde EmptyTors Jun 14, 2012 4:58 am

Ninde gik ud på HHD's. Hun kunne ikke lide hende, men hun ville godt være lidt a alnen. Hun hun kiggede ned ned, uden at opdage Austin. Hun så blot noget tøj, hun hævede det ene bryn, hun undre sig lidt. Ninde havde en sort oh blå tyk stribede trøje på, og en west ude over den, nogle grå bukser med huller i, og nogle gummisko. Håret var løst, og i hånden havde hun et brev, et brev til sin mor, hun ville skrive det færdigt,for ind til videre havde hun kun skrevet : Kære mor, jeg ønsker du var her, eller at jeg var muggler som far, undskyld.. Jeg føler mig alene, James har jeg ikke set i nogen tid.. Austin slog op. Og jeg kan ikke stoppe med at tænke på ham.. Jeg kiggede på ham siden mit fjerde år på skolen.. Der tog han mit hjerte, bare han vidste det... Men.. Ja...:/ mere havde hun ikke skrevet. Men så kiggede hun op, Austin sad i badet. Ninde tog hænderne op foran øjene og rødmeede stort.
Tilbage til toppen Go down
Austin Crops

Austin Crops


Antal indlæg : 54
Join date : 12/06/12

Hvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde   Hvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde EmptyTors Jun 14, 2012 5:04 am

Austin så at hun var der. "Hey Hulda låste du ikke døren?!" råbte han. Hulda grinte. "Nej da..din eks skal da se din overkrop" sagde hun muntert. Hun fløj omkring og ned i vandet. "Uhhhh! Han har six-pack Ninde" sagde Hulda og lo. Imens satte hun sig på en håndvask men kunne ikke mærke at vandet stadig løb.
Tilbage til toppen Go down
Ninde Calmcacil

Ninde Calmcacil


Antal indlæg : 93
Join date : 05/06/12
Geografisk sted : Oxford & Aylesbury, UK

Hvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde   Hvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde EmptyTors Jun 14, 2012 5:10 am

Ninde holdte endnu for øjene, hun prøvede at bakke bag ud, men faldt i hans tøj. "Det er ikke det jeg er bange for at se, og av," sagde hun, hum tabte sit brev og tog den ene hånd og holdte enndnu for øjenen. Hun prøvede at finde brevet, i håb om Hulda ikke tog det og læse opad det eller gav det til Austin.
"Hvor er det?" sagde hun lavt for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Austin Crops

Austin Crops


Antal indlæg : 54
Join date : 12/06/12

Hvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde   Hvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde EmptyTors Jun 14, 2012 5:29 am

Austin rejste sig. Han tørte sig og fandt sit tøj. Brevet! Det lå i hans tøj. Han tog brevet op og kiggede kun på overskriften. Han ville ikke læse i hendes ting. Han rakte brevet frem. "Det her er vist dit" sagde han koldt. Han kløede sig i nakken og tørte hans hår. Hans six-pack dryppede kun lidt og han viftede lidt med brevet.
Tilbage til toppen Go down
Ninde Calmcacil

Ninde Calmcacil


Antal indlæg : 93
Join date : 05/06/12
Geografisk sted : Oxford & Aylesbury, UK

Hvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde   Hvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde EmptyTors Jun 14, 2012 5:46 am

Ninde tog langsomt hånden væk fra øjene og tog brevet. Hun kiggede væk, for ikke at se på ham. Hun var mindre end ham og gik hen til vandet og så ned i det. I det hun ville vende sig om, sagde Hulda bøh, og plask! Ninde faldt i vandet, og kom op med hovedet, hun så på Hulda med et provokede blik. "Hvor jeg dog ikke kan lide dig..." sagde hun lavt og stod på de hvor man sad, og havde lige benene nedde i vandet. "Håber du glad nu..." sagde hun og så på sit ødelagte brev og smed det på gulvet. Hun lagde overkroppen ned på gulvet med hovedet til siden. "Baaah" sagde hun på en opgivende måde.
Tilbage til toppen Go down
Austin Crops

Austin Crops


Antal indlæg : 54
Join date : 12/06/12

Hvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde   Hvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde EmptyTors Jun 14, 2012 5:51 am

Austin så vred ud. "Skal du heletiden være i nærheden af mig?....og jeg har tænkt over det med vores forhold...." sagde han og ventede blot på at hun gad svare. Han smilte slet ikke og han var seriøs og virkelig sød. Men når det galte kærlighed blev han sådan...ond og useriøs. Han så sig mere omkring og så på hende med krydsede arme.
Tilbage til toppen Go down
Ninde Calmcacil

Ninde Calmcacil


Antal indlæg : 93
Join date : 05/06/12
Geografisk sted : Oxford & Aylesbury, UK

Hvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde   Hvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde EmptyTors Jun 14, 2012 5:59 am

"Jeg anede ikke du var her, jeg plejer at skrive mine breve til min far her ude," sagde hun. Hun kiggede ikke på ham. Hun lå stod bare der, våd og mere våd. "Hvad har du tænkt dig, at du skal have et skænderig?" spurgt hun lidt drilsk, men endte med at hoste vand op. Hun kralvede helt opad vandet. Hun smed skoene og westen, så det ikke ville blive fortungt. Hun så hen på ham.
Tilbage til toppen Go down
Austin Crops

Austin Crops


Antal indlæg : 54
Join date : 12/06/12

Hvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde   Hvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde EmptyTors Jun 14, 2012 6:03 am

Austin så på hende. "Jeg vil tage dig tilbage" sagde han hurtigt. Han så sig omkring og smilte og så sig omkring. Han tog hendes brev. Han mumler en besværgelse og den bliver god som ny. Han så sig omkring og rettede på sit tøj. Han var enormt glad og det var han vel ret tit. Han smilte lidt mindre nu.
Tilbage til toppen Go down
Ninde Calmcacil

Ninde Calmcacil


Antal indlæg : 93
Join date : 05/06/12
Geografisk sted : Oxford & Aylesbury, UK

Hvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde   Hvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde EmptyTors Jun 14, 2012 6:16 am

Ninde så overrasket på ham. "Lige før var du sur over jeg kom her ind, og nu spørg du eller fortælller mig atdu ville have mig tilbage?" sagde hun som et spørgsmål. Hun tog sig til sit våde hår. "Hvordan ved jeg du ikke ville såre mig igen, og bare finde ud af det igen?" spurgte hun så. Hun gik hen til vasken og prøvede at få det meste af vandet ud af håret. "Du må overbeviser mig.. For jeg er i tvivl om det nu?" sagde hun og så hen på ham ind til hun vendte hovedet den anden side.
Tilbage til toppen Go down
Austin Crops

Austin Crops


Antal indlæg : 54
Join date : 12/06/12

Hvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde   Hvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde EmptyTors Jun 14, 2012 6:20 am

Austin blev sur. "Bare glem det"

//Out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde   Hvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Hvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hvorfor skal alting være så hårdt i mit liv? - Benjamin Summers
» My silence is just another word for my pain ~ Austin Crops & Ninde Calmcacil ~
» Mad, elever og snak(Ninde)
» Badedag! //privat til James//
» Skønheder træner jo. //Austin, privat//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Hogwarts World. :: Inde i skolen :: Toiletterne :: Hulkende Huldas Toilet-
Gå til: