Hogwarts World.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The school for wizards and witches
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Ninde Calmcacil
Badedag! //privat til James// Vote_lcapBadedag! //privat til James// Voting_barBadedag! //privat til James// Vote_rcap 
Austin Crops
Badedag! //privat til James// Vote_lcapBadedag! //privat til James// Voting_barBadedag! //privat til James// Vote_rcap 
Katherine Pierce
Badedag! //privat til James// Vote_lcapBadedag! //privat til James// Voting_barBadedag! //privat til James// Vote_rcap 
Rektor Scarlett
Badedag! //privat til James// Vote_lcapBadedag! //privat til James// Voting_barBadedag! //privat til James// Vote_rcap 
Angelina Lawrence
Badedag! //privat til James// Vote_lcapBadedag! //privat til James// Voting_barBadedag! //privat til James// Vote_rcap 
Benjamin Summers
Badedag! //privat til James// Vote_lcapBadedag! //privat til James// Voting_barBadedag! //privat til James// Vote_rcap 
Zoria Matkins
Badedag! //privat til James// Vote_lcapBadedag! //privat til James// Voting_barBadedag! //privat til James// Vote_rcap 
James McCartney
Badedag! //privat til James// Vote_lcapBadedag! //privat til James// Voting_barBadedag! //privat til James// Vote_rcap 
Em Jonathan
Badedag! //privat til James// Vote_lcapBadedag! //privat til James// Voting_barBadedag! //privat til James// Vote_rcap 
Barbara Rectory
Badedag! //privat til James// Vote_lcapBadedag! //privat til James// Voting_barBadedag! //privat til James// Vote_rcap 
Most active topics
Skolebal?
Ugletudrerig plads til to mere<3
En varm dag ved søen - Zayn Jonathan
Hvorfor skal alting være så hårdt i mit liv? - Benjamin Summers
Romantik med Austin<3
Mad, elever og snak(Ninde)
Hjemme med familien :)(Arriane)
Hvad med et skolebal mere??
Tanker om familien - Shagelin Bones
Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil
Seneste emner
» Et gammelt forum er åbent igen!:)
Badedag! //privat til James// EmptyLør Feb 23, 2013 5:53 am af Ninde Calmcacil

» Sletning af Hogwarts.
Badedag! //privat til James// EmptyLør Okt 06, 2012 6:51 pm af Lola Noel

» HAHA!
Badedag! //privat til James// EmptyFre Okt 05, 2012 5:18 am af Ninde Calmcacil

» Lord Of The Rings Rpg!
Badedag! //privat til James// EmptySøn Sep 30, 2012 5:18 am af Summer Night

» Når man ejer et Online Hogwarts
Badedag! //privat til James// EmptyFre Sep 28, 2012 4:27 am af Magnus Efflehoff

» Confused - James Jonathan
Badedag! //privat til James// EmptyMan Aug 13, 2012 4:41 am af Ninde Calmcacil

» Emne?
Badedag! //privat til James// EmptyMan Aug 13, 2012 1:55 am af Ninde Calmcacil

» Hogwarts school.
Badedag! //privat til James// EmptyOns Aug 08, 2012 9:30 am af Ninde Calmcacil

» En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan
Badedag! //privat til James// EmptyTirs Aug 07, 2012 4:07 am af Barbara Rectory

Statistik
Der er i alt 42 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er devleber

Vores brugere har i alt skrevet 558 indlæg i 81 emner
Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 41, Fre Sep 02, 2022 7:34 am
Kollegie Points.
Badedag! //privat til James// EmptyTirs Jul 03, 2012 8:09 pm af Rektor Scarlett
Ravenclaw
-Points: 0
-Hvem har tjent: Ingen(endnu)

Gryffindor
-Points: 0
-Hvem har tjent: Ingen(endnu)

Hufflepuff
-Points: 0
-Hvem har tjent: …

Kommentarer: 0
REGLER OMKRING PROFILEN - Rektor Scarlett
Badedag! //privat til James// EmptyLør Jun 09, 2012 6:12 am af Rektor Scarlett
Her er et par regler du skal holde!:
-Du kan ikke være professor uden at spørge mig
-Du skal vælge et køn
-Du skal skrive din blodtype
-Du skal skrive dit fuldenavn
-Du skal skrive din alder og …

Kommentarer: 0

 

 Badedag! //privat til James//

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Ninde Calmcacil

Ninde Calmcacil


Antal indlæg : 93
Join date : 05/06/12
Geografisk sted : Oxford & Aylesbury, UK

Badedag! //privat til James// Empty
IndlægEmne: Badedag! //privat til James//   Badedag! //privat til James// EmptyTors Jun 14, 2012 7:54 pm

Sted: Hjemme i Oxford
Tid: klokken ni om morgen
Omgivelser: Huslige ting, alene hjemme, ind til videre
Vejr: Solskin med højsol

Den blåhåret pige fra Ravenclaw, vis navn var Ninde. Hun havde håret sat op i en høj hestehale og på kroppen, bar hun en bikini, en blålig. Hun havde tænkt sig at tage en bade tur i swimmningpoolen hende mor havde købt for fem år siden.
Hun havde et håndklæde om livet, for hun gik rundt inden i huset, og kiggede efter solcremen.
"Hvad pokker er den??" sagde hun til sig selv, hoveddøren stod åbne for hun luftede også ud i mens. Hun opgav til sidst, og tog nogle korte short på, så man kunne se bikini trussernes strobber og en kort t-shirt som kun lige bækkede hende barm. Det var en kort en t-shirt, maven var bar, og bleg. Hun gik ud af hoveddøren og lukkede den efter sig. Hun ville spørger sin nabo om de havde noget solcreme hun kunne låne, men først, skulle døren låse.


//Skal sige, at det er en uge før hun kom i samtale med Austin^^'//
Tilbage til toppen Go down
James Jonathan

James Jonathan


Antal indlæg : 8
Join date : 29/05/12

Badedag! //privat til James// Empty
IndlægEmne: Sv: Badedag! //privat til James//   Badedag! //privat til James// EmptyFre Jun 15, 2012 3:25 am

James skulle over til sin elskede bedsteveninde. Han havde fået at vide at de skulle bade i dag. Det kunne kun blive sjovt. Dog, så var der altid et eller andet der gik galt. Enten blev der væltet et glas ned over James bukser, pasta der er hældt ned mellem brysterne eller vingummikamp.
De lavede sære ting, der var altid noget som ikke gik som planlagt. En falsk lussing der blev til en rigtig lussing, og ja, de var et uheldigt men sjovt vennepar.
James glædede sig allerede!
Han havde sørget for at have solcreme med så han ikke skulle spørge om det. Han havde hjemme fra taget sine badeshorts på og ekstra tøj i en stor indkøbspose.
Ahhh~”-”Jeg kan ikke vente til at se hende ansigt,” sagde han og grinte småligt. Der var ikke noget særligt han ville have hun skulle se, men han havde bare savnet hende. James var ikke så langt fra hendes hus nu og kunne høre døren blev lukket og låst hos hende. James satte i løb hen mod huset og så undrende på hende, ”Gider du ikke være sammen med mig alligevel i dag?” spurgte han på en måde, som han selvfølgelig ikke mente. Det kunne man også hører på hans stemme.
Tilbage til toppen Go down
Ninde Calmcacil

Ninde Calmcacil


Antal indlæg : 93
Join date : 05/06/12
Geografisk sted : Oxford & Aylesbury, UK

Badedag! //privat til James// Empty
IndlægEmne: Sv: Badedag! //privat til James//   Badedag! //privat til James// EmptyFre Jun 15, 2012 3:41 am

En lille mine fra hendes læber forsvandt da hun hørte en komme løbende, det kunne jo være hvem så helst! eller ikke, måske kun James. Hun vendte sig om, og gik et chok, så hun kastede nøglerne efter ham. Hun begyndte at grine da hun så ham. "Neej, det derfor jeg ligner en billig luder!" sagde hun og krammede ham. Hun holdte hurtigt op med at kramma ham, da hun tog hans pose, for at se hvad der var nede i den. solcreme! "Dejligt! Du huskede noget jeg ikke havde," sagde hun og tog posen fra ham. Hun gik hen mod havelånen, og kastede posen over. Så løb hun tilbage, og stilede sig foran ham.
Langsomt lagde hun armene om hans hals på ham, og stillede sig let på tå. Hun nussede sin næse med hans. "Nå, skal vi ikke huske at drikke lidt sprut?" spurgt hun lavt. Hun var få centimeter fra han kysse med ham. Men hun drillede ham blot, som altid. "Forresten, min mor kommer først hjem i aften, så vi skal selv bestille pizza, og cola med rom i!!" skreg hun næsten. Hun hoppede op, og lagde benene om livet på ham. Så hun teknisk set sad på ham, fra underlivet og opefter.
Hun lagde panden mod hans og smilede. Ninde kunne ikke lade vær med at smile, for han havde hendes bryster lige under hagen, og det fandt hun sjovt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Badedag! //privat til James// Empty
IndlægEmne: Sv: Badedag! //privat til James//   Badedag! //privat til James// Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Badedag! //privat til James//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Forfølgelse (Privat til Austin....)
» Skønheder træner jo. //Austin, privat//
» Hvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde
» Confused - James Jonathan
» Bevidstløs - James McCartney [Timescape]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Hogwarts World. :: Hjemme :: Hjemme-
Gå til: