Hogwarts World.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The school for wizards and witches
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Ninde Calmcacil
Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil Vote_lcapEndelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil Voting_barEndelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil Vote_rcap 
Austin Crops
Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil Vote_lcapEndelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil Voting_barEndelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil Vote_rcap 
Katherine Pierce
Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil Vote_lcapEndelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil Voting_barEndelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil Vote_rcap 
Rektor Scarlett
Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil Vote_lcapEndelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil Voting_barEndelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil Vote_rcap 
Angelina Lawrence
Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil Vote_lcapEndelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil Voting_barEndelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil Vote_rcap 
Benjamin Summers
Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil Vote_lcapEndelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil Voting_barEndelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil Vote_rcap 
Zoria Matkins
Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil Vote_lcapEndelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil Voting_barEndelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil Vote_rcap 
James McCartney
Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil Vote_lcapEndelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil Voting_barEndelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil Vote_rcap 
Em Jonathan
Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil Vote_lcapEndelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil Voting_barEndelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil Vote_rcap 
Barbara Rectory
Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil Vote_lcapEndelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil Voting_barEndelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil Vote_rcap 
Most active topics
Skolebal?
Ugletudrerig plads til to mere<3
En varm dag ved søen - Zayn Jonathan
Hvorfor skal alting være så hårdt i mit liv? - Benjamin Summers
Romantik med Austin<3
Mad, elever og snak(Ninde)
Hjemme med familien :)(Arriane)
Hvad med et skolebal mere??
Tanker om familien - Shagelin Bones
Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil
Seneste emner
» Et gammelt forum er åbent igen!:)
Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil EmptyLør Feb 23, 2013 5:53 am af Ninde Calmcacil

» Sletning af Hogwarts.
Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil EmptyLør Okt 06, 2012 6:51 pm af Lola Noel

» HAHA!
Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil EmptyFre Okt 05, 2012 5:18 am af Ninde Calmcacil

» Lord Of The Rings Rpg!
Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil EmptySøn Sep 30, 2012 5:18 am af Summer Night

» Når man ejer et Online Hogwarts
Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil EmptyFre Sep 28, 2012 4:27 am af Magnus Efflehoff

» Confused - James Jonathan
Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil EmptyMan Aug 13, 2012 4:41 am af Ninde Calmcacil

» Emne?
Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil EmptyMan Aug 13, 2012 1:55 am af Ninde Calmcacil

» Hogwarts school.
Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil EmptyOns Aug 08, 2012 9:30 am af Ninde Calmcacil

» En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan
Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil EmptyTirs Aug 07, 2012 4:07 am af Barbara Rectory

Statistik
Der er i alt 42 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er devleber

Vores brugere har i alt skrevet 558 indlæg i 81 emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 41, Fre Sep 02, 2022 7:34 am
Kollegie Points.
Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil EmptyTirs Jul 03, 2012 8:09 pm af Rektor Scarlett
Ravenclaw
-Points: 0
-Hvem har tjent: Ingen(endnu)

Gryffindor
-Points: 0
-Hvem har tjent: Ingen(endnu)

Hufflepuff
-Points: 0
-Hvem har tjent: …

Kommentarer: 0
REGLER OMKRING PROFILEN - Rektor Scarlett
Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil EmptyLør Jun 09, 2012 6:12 am af Rektor Scarlett
Her er et par regler du skal holde!:
-Du kan ikke være professor uden at spørge mig
-Du skal vælge et køn
-Du skal skrive din blodtype
-Du skal skrive dit fuldenavn
-Du skal skrive din alder og …

Kommentarer: 0

 

 Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Austin Crops

Austin Crops


Antal indlæg : 54
Join date : 12/06/12

Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil Empty
IndlægEmne: Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil   Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil EmptyTors Jun 28, 2012 7:17 am

S: Storsalen
T: 18:45
V: Regn
O: Elever og proffesore som spiser og snakker
P: Billede
D: Søndag


Austin sad ved Ravenclaws bord. Han spiste noget aftensmad efter alt det tid i biblioteket hvor han lavede lektier i FMMK, Eliksir og Spådom. Han smilte og så sig omkring. Piger fniste men Austin ignorrede dem blot. Han tog en bog frem. Hans hemmelige bog kaldet: Dagbogen. Han læste lidt i den og skrev noget mere end det der stod. Han skrev lidt mere. Han læste det igennem fra stavefejl. Men det var egentlig ligemeget da det jo kun var ham der læste i den. Hans smil forsvandte da han stadig manglede alle de andre lektier. Der var til tirsdag. Han bladrede på siderne i sin dagbog. Han læste og læste de ting han havde skrevet. [iKære dagbog...idag har jeg det ok godt, og jeg har lige lært om nogle væsner. Men jeg glæder mig ihvertfald til næste år. Sidste år hvor jeg skal gå på Hogwarts.[/i] skrev han i dagbogen og tog noget vand.
Tilbage til toppen Go down
Ninde Calmcacil

Ninde Calmcacil


Antal indlæg : 93
Join date : 05/06/12
Geografisk sted : Oxford & Aylesbury, UK

Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil   Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil EmptyTors Jun 28, 2012 7:28 am

Alexia som normalt havde blåt hår, havde farvet det rødt. Gryffindore rødt. Hun gik i sit hverdags tøj. En rødlig top, hvor hun havde en sort gennemsigtig uden på, som var tynd, nogle grå hullede bukser og rødeconvers. Hun havde en hat på hovedet mens hovedet var løst. Hun havde en bog i faven, FMMK bog. Hun satte sig over for Austi9, dog havde hun ikke set ham. Hun slog op i sin bog, og satte en albue i bordet, hun lagde hovedet i hånden og sukkede dybt.
Tilbage til toppen Go down
Austin Crops

Austin Crops


Antal indlæg : 54
Join date : 12/06/12

Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil   Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil EmptyTors Jun 28, 2012 7:32 am

//Alexia? Mener du ikke Ninde?//

Austin så Ninde sætte sig. Tja...hvorfor ikke? Nu er der jo også så mange andre elever...så det er egentlig lidt ligemeget hvem som kommer indtænkte han. Austin kløede sig i nakken og skrev videre i sin dagbog. Han gemte den væk i sin rygsæk. Han svedte og havde det meget varmt. Vejret var egentlig ikke særlig varmt..da det jo regnede men enten var det omringelsen af Ninde eller varmen fra pejsene. Han kløede sig i nakken og holdte hænderne for panden. Austin så træt ud. Hvad er det der er så varmt og hedene? tænkte han og svedte lidt mere.
Tilbage til toppen Go down
Ninde Calmcacil

Ninde Calmcacil


Antal indlæg : 93
Join date : 05/06/12
Geografisk sted : Oxford & Aylesbury, UK

Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil   Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil EmptyTors Jun 28, 2012 7:45 am

//Sorry, tænkte lige noget andet da jeg skrev Alexia//

Ninde kiggede kort op. Croops sad over for hende. Hun havde ikke lige frem de bedste tanker om ham længere. Hun vendte blot blikket ned, og læste videre. Hun bed sig svagt i læben og så op igen. Hun kiggede hvem der var i nærheden. Ikke nogen hun elleres kendte. Ninde så så på Austin igen. "Davs Croops..." sagde hun på en lidt kold men venlig måde.
Tilbage til toppen Go down
Ninde Calmcacil

Ninde Calmcacil


Antal indlæg : 93
Join date : 05/06/12
Geografisk sted : Oxford & Aylesbury, UK

Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil   Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil EmptyTors Jun 28, 2012 7:45 am

//Godnat//
Tilbage til toppen Go down
Austin Crops

Austin Crops


Antal indlæg : 54
Join date : 12/06/12

Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil   Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil EmptyTors Jun 28, 2012 7:51 am

//Godnat...men svaret her er til imorgen :o//

Austin så lidt vredt på hende. "Lad vær med at kalde mig ved efternavn" sagde han vredt. Jeg ved sgu da godt hun er sur og vred over at jeg slog op...men helt ærligt kom nu videre main! tænkte han vredt. Han knyttede næverne. Han havde virkelig ikke lyst til at Ninde skulle ødelægge hans humør. Hej far og mor...og Charlie mit søde marsvin...jeg savner jer virkelig...i er døde for mange mange år siden...men jeg vil altid huske på hvor søde i var mod mig som mindre. Jeg elsker jeg uanset hvad...og jeg er sikker på i er ved mig overalt...men jeg kan ikke se eller lægge mærke til det...men jeg vil bare sige...farvel og tak fordi i skabte mig, Ashton og Emma tænkte han.
Tilbage til toppen Go down
Ninde Calmcacil

Ninde Calmcacil


Antal indlæg : 93
Join date : 05/06/12
Geografisk sted : Oxford & Aylesbury, UK

Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil   Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil EmptyFre Jun 29, 2012 4:03 am

Ninde så drilsk på ham. "Du skulle må lære at styre din vrede, Crops.." sagde hun så og så forsat på ham med et drilsk smil og blik. "Hvad skrev du i din... dagbog?" spurgte hun så, da hun ikke rigtig vidste hvad det var han havde skrevet i. Derfor spurgte hun.
Ninde lukkede stille sin bog i. Og rettede lidt på håret.
Tilbage til toppen Go down
Austin Crops

Austin Crops


Antal indlæg : 54
Join date : 12/06/12

Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil   Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil EmptyFre Jun 29, 2012 5:16 am

Austin rynkede panden. "Det er en dagbog?...så det er nok en hemmelig" sagde han. Han tog dagbogen frem igen. Måske er jeg begyndt at kunne lide Ninde igen...jeg har det bare som om det skal være os... skrev han i den. Han rejste sig. "Jeg skal lige på toilettet" sagde han. Hans dagbog lå på bordet og Austin gik straks ud af storsalen og gik på toilettet.

//Kunne ikke rigtig skrive mere da han skulle på toilettet :)//
Tilbage til toppen Go down
Ninde Calmcacil

Ninde Calmcacil


Antal indlæg : 93
Join date : 05/06/12
Geografisk sted : Oxford & Aylesbury, UK

Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil   Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil EmptyFre Jun 29, 2012 7:10 am

Ninde kiggede bare blank på ham. "Okay, det kunne jeg så godt regne ud det var, hvis det var en dagbog..." sagde hun og smilte svagt. Hun kiggede ned på sin bog. FMMK var ikke lige hendes bedstefag, et svagt suk kom fra hende. Hun så hen på ham. "Okay... Så gå du der ud?" sagde hun og så lidt spørgende ud. Hun så på hans dagbog, hun kiggede så efter Austin. Bogen var åben, hun kunne svagt skindte nogle ord. Måske....Kunne lide.....Det skal være os to.. hvad var hun kunne skindte fra hvor hun sad. Hun undrende sig lidt, men ville ikke tænke længe over det.

//okay.//
Tilbage til toppen Go down
Austin Crops

Austin Crops


Antal indlæg : 54
Join date : 12/06/12

Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil   Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil EmptyFre Jun 29, 2012 7:55 am

Austin kom tilbage fra toilettet. Han så hende læse i hans dagbog. Han løb derover. "Du læste i den! Hvordan kunne du?!" råbte han vredt. Han tog bogen og smed den i tasken. "Det er ikke okay Ninde!" råbte han igen. Han sved af vrede og hans nakke blev rød. Han var slet ikke glad. Jeg troede aldrig Ninde kunne finde på at læse i min dagbog! tænkte han. Han smilte slet ikke. Alle Ravenclaw eleverne stirrede over på Ninde og Austin. "Sådan noget gør man ikke! Du kunne ha lukket den eller læst videre i den Forsvar Mod Mørkets Kræfter bog du har!" råbte han.
Tilbage til toppen Go down
Ninde Calmcacil

Ninde Calmcacil


Antal indlæg : 93
Join date : 05/06/12
Geografisk sted : Oxford & Aylesbury, UK

Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil   Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil EmptyFre Jun 29, 2012 7:58 am

Ninde så sært op på ham. "Et, jeg kan ikke læse på hovedet. To, jeg kunne se, der stod: måske, kunne lide, det skal være os to.." - "Jeg aner ikke hvad eller hvem du skriver om. Men hvis du har fundet dig en du måske kan lide, hvad jeg tror du har, er det da godt, hvis du føler det skal være jer to?" sagde hun som forsvar. "Og for det andet. Lad vær med at råbe Crops," sagde hun vredt og så op på ham. Hun var ligeglad med folk stirrede. For hun havde ikke læst hvad der stod. Hun kunne bare se nogle ord.
Tilbage til toppen Go down
Austin Crops

Austin Crops


Antal indlæg : 54
Join date : 12/06/12

Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil   Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil EmptyLør Jun 30, 2012 3:37 am

Austin rynkede panden. "Vil du vide hvem den jeg kan lide er Ninde?" sagde han strengt. "Det er muligvis nok dig" sagde han koldt. Han ville stadig have en undskyldning, hvilket han tværtimod nok ikke fik. "Men nu hvor du ved det kan det jo godt være beldragende ligemeget" sagde han koldt. Hun har fundet af det? Men jeg er sgu da ligeglad tænkte han. Hans tanker fløj rundt i hovedet. Hans temparament var det eneste han ikke kunne styre - og hans kærlighed.
Tilbage til toppen Go down
Ninde Calmcacil

Ninde Calmcacil


Antal indlæg : 93
Join date : 05/06/12
Geografisk sted : Oxford & Aylesbury, UK

Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil   Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil EmptyLør Jun 30, 2012 7:35 am

Ninde så lidt sært på ham. "Okay... Så må du vel undskylde at jeg kunne se nogle ord, som åbenbart var om mig," sagde hun og rynkede brynene sammen. Hun så sig om. "Men jeg ved nu ikke... Du flippede ud sidste gang..." sagde Ninde og så lidt tøvende på ham...
Tilbage til toppen Go down
Austin Crops

Austin Crops


Antal indlæg : 54
Join date : 12/06/12

Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil   Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil EmptyLør Jun 30, 2012 7:41 am

Austin så alvorligt på hende. "Jeg kan ligsom ikke styre mit temparament vel Ninde...det kan du måske men det kan jeg ikke" sagde han koldt. Han tog et stykke pergament frem. Hey Hannah...hvad laver du og bedstefar? Hygger i jer? Jeg glæder mig til at se jer igen...hilsen Austin skrev han på pergamentet. Han sukkede dybt og tørte noget sved af sin meget varme pande.
Tilbage til toppen Go down
Ninde Calmcacil

Ninde Calmcacil


Antal indlæg : 93
Join date : 05/06/12
Geografisk sted : Oxford & Aylesbury, UK

Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil   Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil EmptyLør Jun 30, 2012 9:14 am

Ninde så blot på ham. "Undskyld deres højhed! Måske har jeg fundet noget bedre end en på seksten år..." sagde hun lidt irriataleblt. Hun så sig om og kiggede ned på sin bog. HUN ÅBNEDE DEN ROLIGT....
Tilbage til toppen Go down
Austin Crops

Austin Crops


Antal indlæg : 54
Join date : 12/06/12

Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil   Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil EmptyLør Jun 30, 2012 6:27 pm

Austin rejste sig op. Han pakkede sine ting sammen og så koldt på Ninde. Han smilte ikke. Ninde havde været ret led overfor ham. "Nåmen jeg går altså nu! For jeg gider dig seriøst ikke hvis du skal være sådan overfor mig Ninde".
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil   Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» My silence is just another word for my pain ~ Austin Crops & Ninde Calmcacil ~
» Mad, elever og snak(Ninde)
» Hvorfor skal alting være så svært? - Privat til Ninde

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Hogwarts World. :: Inde i skolen :: Storsalen-
Gå til: