Hogwarts World.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The school for wizards and witches
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Ninde Calmcacil
Når man ejer et Online Hogwarts Vote_lcapNår man ejer et Online Hogwarts Voting_barNår man ejer et Online Hogwarts Vote_rcap 
Austin Crops
Når man ejer et Online Hogwarts Vote_lcapNår man ejer et Online Hogwarts Voting_barNår man ejer et Online Hogwarts Vote_rcap 
Katherine Pierce
Når man ejer et Online Hogwarts Vote_lcapNår man ejer et Online Hogwarts Voting_barNår man ejer et Online Hogwarts Vote_rcap 
Rektor Scarlett
Når man ejer et Online Hogwarts Vote_lcapNår man ejer et Online Hogwarts Voting_barNår man ejer et Online Hogwarts Vote_rcap 
Angelina Lawrence
Når man ejer et Online Hogwarts Vote_lcapNår man ejer et Online Hogwarts Voting_barNår man ejer et Online Hogwarts Vote_rcap 
Benjamin Summers
Når man ejer et Online Hogwarts Vote_lcapNår man ejer et Online Hogwarts Voting_barNår man ejer et Online Hogwarts Vote_rcap 
Zoria Matkins
Når man ejer et Online Hogwarts Vote_lcapNår man ejer et Online Hogwarts Voting_barNår man ejer et Online Hogwarts Vote_rcap 
James McCartney
Når man ejer et Online Hogwarts Vote_lcapNår man ejer et Online Hogwarts Voting_barNår man ejer et Online Hogwarts Vote_rcap 
Em Jonathan
Når man ejer et Online Hogwarts Vote_lcapNår man ejer et Online Hogwarts Voting_barNår man ejer et Online Hogwarts Vote_rcap 
Barbara Rectory
Når man ejer et Online Hogwarts Vote_lcapNår man ejer et Online Hogwarts Voting_barNår man ejer et Online Hogwarts Vote_rcap 
Most active topics
Skolebal?
Ugletudrerig plads til to mere<3
En varm dag ved søen - Zayn Jonathan
Hvorfor skal alting være så hårdt i mit liv? - Benjamin Summers
Romantik med Austin<3
Mad, elever og snak(Ninde)
Hjemme med familien :)(Arriane)
Hvad med et skolebal mere??
Tanker om familien - Shagelin Bones
Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil
Seneste emner
» Et gammelt forum er åbent igen!:)
Når man ejer et Online Hogwarts EmptyLør Feb 23, 2013 5:53 am af Ninde Calmcacil

» Sletning af Hogwarts.
Når man ejer et Online Hogwarts EmptyLør Okt 06, 2012 6:51 pm af Lola Noel

» HAHA!
Når man ejer et Online Hogwarts EmptyFre Okt 05, 2012 5:18 am af Ninde Calmcacil

» Lord Of The Rings Rpg!
Når man ejer et Online Hogwarts EmptySøn Sep 30, 2012 5:18 am af Summer Night

» Når man ejer et Online Hogwarts
Når man ejer et Online Hogwarts EmptyFre Sep 28, 2012 4:27 am af Magnus Efflehoff

» Confused - James Jonathan
Når man ejer et Online Hogwarts EmptyMan Aug 13, 2012 4:41 am af Ninde Calmcacil

» Emne?
Når man ejer et Online Hogwarts EmptyMan Aug 13, 2012 1:55 am af Ninde Calmcacil

» Hogwarts school.
Når man ejer et Online Hogwarts EmptyOns Aug 08, 2012 9:30 am af Ninde Calmcacil

» En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan
Når man ejer et Online Hogwarts EmptyTirs Aug 07, 2012 4:07 am af Barbara Rectory

Statistik
Der er i alt 42 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er devleber

Vores brugere har i alt skrevet 558 indlæg i 81 emner
Hvem er på nu
Der er i alt 7 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 7 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 41, Fre Sep 02, 2022 7:34 am
Kollegie Points.
Når man ejer et Online Hogwarts EmptyTirs Jul 03, 2012 8:09 pm af Rektor Scarlett
Ravenclaw
-Points: 0
-Hvem har tjent: Ingen(endnu)

Gryffindor
-Points: 0
-Hvem har tjent: Ingen(endnu)

Hufflepuff
-Points: 0
-Hvem har tjent: …

Kommentarer: 0
REGLER OMKRING PROFILEN - Rektor Scarlett
Når man ejer et Online Hogwarts EmptyLør Jun 09, 2012 6:12 am af Rektor Scarlett
Her er et par regler du skal holde!:
-Du kan ikke være professor uden at spørge mig
-Du skal vælge et køn
-Du skal skrive din blodtype
-Du skal skrive dit fuldenavn
-Du skal skrive din alder og …

Kommentarer: 0

 

 Når man ejer et Online Hogwarts

Go down 
+2
Ninde Calmcacil
Lola Noel
6 deltagere
ForfatterBesked
Lola Noel

Lola Noel


Antal indlæg : 3
Join date : 07/09/12

Når man ejer et Online Hogwarts Empty
IndlægEmne: Når man ejer et Online Hogwarts   Når man ejer et Online Hogwarts EmptyOns Sep 12, 2012 12:17 am

Kære ejere af hjemmesiden!
Åbenbart er I ikke helt indforståede med, hvad man laver når man ejer et Online Hogwarts. Jeg synes fandeme (undskyld sproget) at det er for dårligt det I har gjort!

DET FRUSTRERENDE:
HVEM STYRER SIDEN?
For det første er man ikke hundrede procent sikker på hvem som styrer hjemmesiden. Det er nok først når man har kigget på de forskellige emner og forums, at man ligger mærke til at en person ved navn Rektor Scarlett skriver regler osv.
NAVNET
"Rektor Scarlett"?! Seriøst der må være et eller andet i vejen! Man giver ikke sig selv navnet "Rektor Scarlett". Man hedder "Scarlett" og ikke noget andet!
REGLER OMKRING TILMELDNING - UNDSKYLD MIG!
Jeg er sikker på, at mange sidder derhjemme og enten griner eller er lidt små irriterede over denne første regel som er skrevet på siden;
Kære gæster, elever, professorer og uddannede elever.*
Jeg, rektor Scarlett, vil gerne sige* nogle ting omkring din tilmelding.
Du skal oprette dig med din karakters fornavn og efternavn som dit brugernavn*. Det er ikke tilladt at hedde Prinsessesnutteprut123.*
Senere skal du ansøge* om et kollegium ved at sende en PM og tilmelde dig under det ønskede kollegium.
Faceclaim er hvem din karakter er. Det vil sige at du fx bruger Chris Brown som din karakters billed. Du må ikke have skrevet i nogen emne hvis du gerne vil have ændret dit faceclaim.*
Send en PM om hvem du vil bruge.
I profilen må du ikke bare ændre din karakters fornavn, mellemnavn (hvis har noget) eller efternavn.* Hvis du vil have dit navn ændret så kontakt en Adminstrator.

//OGG: De steder hvor der står "*" er fordi jeg har noget at sige omkring dem!!//
Første *:
Jeg, rektor Scarlett, vil gerne sige ...
Man skriver ikke "Vil gerne sige" man skriver; Jeg, Rektor Scarlett, har lavet et par regler for din tilmeldning her på siden.
Andet *:
Du skal oprette dig med din karakters fornavn og efternavn som dit brugernavn.
Scarlett? Du opretter dig ikke engang selv sådan. Det er faktisk noget man godt kunne kalde dobbelt moralsk. (Dog ikke helt). Men du opretter dig selv med navnet "Rektor Scarlett", imens alle os andre opretter sig med navne som "Lola Noel", "Benjamin Summers" og alle de andre.
Tredje *:
Prinsessesnutteprut123.
Seriøst? Kunne du ikke bare have skrevet "Rektor Scarlett" eller noget i den retning? Tror du helt ærligt nogen havde forestillet sig at oprette sig med navnet; "Prinsessesnutteprut123"?
Fjerde *:
Senere skal du ansøge* om et kollegium ved at sende en PM og tilmelde dig under det ønskede kollegium.
Ansøge? Undskyld hvad mener du akkurat med dette? Det lyder lidt som om at man skal skrive en ansøgning på mindst femhundrede ord om, hvorfor at man netop skal komme på dette kollegium. Du kunne skrive;
Senere skal du sende en PM til mig med dit ønskede kollegium, og jeg vil prøve at opfylde dit ønske.
Femte *:
Du må ikke have skrevet i nogen emne hvis du gerne vil have ændret dit faceclaim.
Er det bare uforståeligt eller hvad? Skal man have et faceclaim før man må emne?! Helt ærligt, jeg tror at folk er rimelig lige glad med, og folks faceclaim står på en lang liste.
Sjette *:
I profilen må du ikke bare ændre din karakters fornavn, mellemnavn (hvis har noget) eller efternavn.
Hvorfor er det så muligt at rette det?! Undskyld mig, men hvis der er nogen man ikke må gøre, skal folk jo ligesom heller ikke have muligheden for de, vel?
AT SÆTTE TEKSTEN DET RIGTIGE STED
Hvis man leder efter noget information om nogle magiske dyr, magiske ting, eller faceclaim listen, så sætter man dem ikke ind under "Regler"! Det gør man bare ikke! Hvordan skulle folk kunne finde tingene? Man bliver lige nød til at tænke sig om nogen gange.
WIRED MESSAGE!
Jaer har i opdaget en ugle? Det er vores maskot King. Fedt ikke?
O.o? Sorry hvad er her gang i? Man kommer ikke med så mærkelige beskeder, og hvis man er Administrator eller "Rektor" skriver man heller ikke sådanne beskeder. Man skriver dem, så det er nemt at forstå for alle!
SKAL ALTID FORSVARE SIG
Jeg har lagt mærke til at du ALTID skal forsvare dig! Det er ikke fair overfor elever som kommer med deres meninger, og hvis man styrer en side, er man ikke en lille pige som skal forsvare sig med et og alt!
Her er et lille bitte eksempel; (Gad ikke lede mega længe)
Når man ejer et Online Hogwarts Sk_rmbillede_2012_09_11_kl_13_52_25
TIMERNE
Det er ikke normalt at lave et Online Hogwarts på en times tid. -Det er det bare ikke! Og det ligner det næsten du har gjort! Du har endda kun lavet ét sølle forum som hedder "Timerne". Det er ikke delt ind i årgange, uger og ikke engang fag! Man kan bruger over år på at lave et Hogwarts, og det er kedeligt for folk at spille på den, hvis ikke det er ordentligt lavet!
BARN?!
Scarlett.. Du er femogtyve år gammel, ved du godt det? -Og så har du et barn på elleve år! Du har været fjorten da du fik dit barn, og er allerede gift. Det ligner endda at du selv har oprettet brugerne for at få dig en familie, som jeg personligt tror du har gjort. (Nu er det altså ikke for at lege politibetjent, men jeg siger min mening!)

PLIGTER SOM EJER:
ONLINE
Hvis man ejer at online Hogwarts, er det vigtigt at man selv er online rimelig tit. Det handler også om hele tiden at komme med nye aktiviteter, så folk ikke begynder at kede sig. Du kan selv se at der er mindre og mindre som er online, jo mere du ikke selv deltager i noget. Det kan godt være du vil holde et skolebal, men hvis ingen synes om det, så skal du altså lade hver, og prøve endnu engang med en ny ting! Man bliver hele tiden nød til at prøve og prøve, eller kan man lige så godt slette sin hjemmeside.
AT DRIVE DET ALENE
Det er slet ikke muligt at drive en hjemmeside på egen hånd. Nogen gange har man brug for hjælp, og jeg synes du skulle have spurgt nogen venner som også er glad for Harry Potter, om de havde lyst til at hjælpe dig med at drive dit Online Hogwarts. Du kunne også sætte en annonce op, om at du søger nogen andre Administratorer som kan hjælpe med at drive siden. -Og husk at det skal være en ansøgning! Det kan ikke bare være en anmodning om at blive Administrator ligesom det er med at blive lærer. -Som jeg personligt også synes er meget dumt tænkt..
TJEK NOGEN ANDRE HJEMMESIDER FØRST
Prøv engang at tjekke hogwartsschool.dk, potterskolen.dk, hogwarts-hp.danskforum.net, hogwartsschool.forumne.com eller noget andet ud først. Hvis du kan se hvordan de gør, kan du måske blive inspireret? Nogen gange er det meget nemmere når man har kigget sig lidt omkring først. n.n
Man kunne også spørge en Administrator fra en af hjemmesiderne, om de kunne fortælle lidt om, hvordan det er at drive sådan en hjemmeside. Hvor meget de lægger i det, om der også er andre en den ene person som driver siden, hvor lang tid de brugte på den osv.
NYHEDER OG OPDATERINGER
Når man har et Online Hogwarts, må man også nogen gange komme med lidt nyheder og nogen opdateringer. Har du lavet et eller andet om, eller er der kommet nye lærere? Det er jo helt op til dig, hvad der så end er sket. Men det er som pligt for en ejer af en hjemmeside, at komme med nyheder og opdateringer sommetider.
MAN LAVER DEN FÆRDIG FØRST
Før du "udgiver" en hjemmeside, bliver du nød til at lave den fuldkommen parat og klar så der kan spilles på den. Alt skal være i tiptop form, og det er altid en rigtig god idé, lige at høre andres meninger om de synes den er okay nu. Hvis man udgiver den en time efter den er oprettet kan det være ret kedeligt at spille på sådan en side. Folk bliver også utilfredse og irriterer mange.

HUSK AT ALT DETTE IKKE ER PERSONLIGT MENT! JEG SIGER MIN MENING, OG VIL GERNE PRØVE AT HJÆLPE!

Så vil jeg lige sige til slut, at jeg også er en del frustrerende at jeg har skrevet 1524 ord om dårlige ting ved denne side! Det er faktisk lidt ærgerligt at den side kan have brug for så meget at lære!

MVH.
Lola Noel
Tilbage til toppen Go down
Ninde Calmcacil

Ninde Calmcacil


Antal indlæg : 93
Join date : 05/06/12
Geografisk sted : Oxford & Aylesbury, UK

Når man ejer et Online Hogwarts Empty
IndlægEmne: Sv: Når man ejer et Online Hogwarts   Når man ejer et Online Hogwarts EmptyOns Sep 19, 2012 3:30 am

Pæn måde at udtrykke sig på, hihi.
Tilbage til toppen Go down
Rektor Scarlett

Rektor Scarlett


Antal indlæg : 43
Join date : 28/05/12

Når man ejer et Online Hogwarts Empty
IndlægEmne: Sv: Når man ejer et Online Hogwarts   Når man ejer et Online Hogwarts EmptyFre Sep 21, 2012 12:18 am

Hej Noel...jeg syntes bare det er irreterende at du skal rette på mig, jeg skriver som jeg gør og jeg respektere også jeres måde at skrive på. Men det er virkelig godt at du kan skrive hvilke fejl du ikke kan lide.

//Scarlett Joanna Rectory, rektor for Hogwarts//
Tilbage til toppen Go down
https://hogwarts-rpg.danskforum.net
Summer Night

Summer Night


Antal indlæg : 15
Join date : 07/06/12
Age : 26
Geografisk sted : London, England

Når man ejer et Online Hogwarts Empty
IndlægEmne: Sv: Når man ejer et Online Hogwarts   Når man ejer et Online Hogwarts EmptyFre Sep 21, 2012 11:49 pm

Men Scarlett, hun siger jo bare sin mening. Man skal have lov at sige hvad man mener, ikke? Måske du skulle prøve at tage det til dig?

Lola, jeg er helt enig med dig. Alt hvad du skriver er sandt, og jeg har faktisk først selv lagt mærke til de ting, der var galt, da du skrev dem. Da jeg havde læst dte du havde skrevet, kunne jeg ikke blive mere enig ^^'
Tilbage til toppen Go down
Lola Noel

Lola Noel


Antal indlæg : 3
Join date : 07/09/12

Når man ejer et Online Hogwarts Empty
IndlægEmne: Sv: Når man ejer et Online Hogwarts   Når man ejer et Online Hogwarts EmptyLør Sep 22, 2012 2:54 am

Ninde: Tak! ^^
Rektor Scarlett: Nu hvor jeg har skrevet 1524 ord om ting du godt lige kunne tænke over, så er det da mega irriterende at du ikke lige kan tage det til dig. Det er jo det som er meningen med det hele!
Summer: Det er fuldkommen rigtigt! Godt der er andre som er enige!
Tilbage til toppen Go down
Rektor Scarlett

Rektor Scarlett


Antal indlæg : 43
Join date : 28/05/12

Når man ejer et Online Hogwarts Empty
IndlægEmne: Sv: Når man ejer et Online Hogwarts   Når man ejer et Online Hogwarts EmptyTors Sep 27, 2012 7:25 am

Syntes du det er sjovt? Ejer du måske et online Hogwarts? Hvis du ikke gør, ved du slet ikke hvor svært det er at eje sådan et? Jeg ved du skriver mine fejl, men du er en af dem. Du respekterer ikke hvad jeg har på Min side. Jeg kan godt tåle brok og alt andet, men lad nu være. Hvis du ikke kan lide min side så stop? Jeg ved godt jeg laver fejl, men du kan heller ikke tage det til dig, du kan ikke fordi du ikke forstår hvad jeg laver, og bare begynder at brokke og skrive om sådan noget, når jeg ikke har opdateret siden, jeg har faktisk rimelig travlt.

//RR.//
Tilbage til toppen Go down
https://hogwarts-rpg.danskforum.net
Em Jonathan

Em Jonathan


Antal indlæg : 22
Join date : 15/06/12

Når man ejer et Online Hogwarts Empty
IndlægEmne: Sv: Når man ejer et Online Hogwarts   Når man ejer et Online Hogwarts EmptyFre Sep 28, 2012 4:24 am

Der må jeg siger du kan ikke tåle BROK Scarlett. Jeg ved du ikke kan, fordi Ninde og jeg har beklaget os over dine brugere, hvor dine "familie" medlemmer var de bruger. Du har beskyldt mig for at hagge din med-hjælpers bruger og "ødelægge" din lille lorte ugle.
Ninde har dog brokket sig over at hun spurgte James Mc. om han var ok med det at hun ønskede en af de ægte personer fra sagaen, George Weasley, i den alder han ville være nu, hvor de så havde 17 års forskel, James Mc, lavede ham, ved jeg, og se... George sagde..."Og var han ikke moden? Jeg er for gammel til dig. Men har du set min bedsteven James McCartney? Han er nitten" efter at Ninde havde sagt "Jeg finder ham ikke spændende... Han er ikke moden nok efter min mening.." sagde hun med et lille smil. "og min sommer.. Den var at listen rundt i gaderne her og der.. Se på spændende mennesker og lidt ad det.. Hvad med dig? Har du arbejede hårdt?" - hvorfra vidste George at hun kunne lide ham? Hvorfor kendte han til Austin Crops, hvor hvem er bedstevenner med en der er 19 når man selv er 28, som sådan set ikke er den alder Ninde havde regnet sig frem ... "Jeg regnede ud efter at han blev født, George og Fed, i 78 , så han er 34 i denne tid" - Hendes egne ord fra andets rum her inde.
Så noget af siden her er også bare ren manipulation.
Hvis man aftaler at lave en anden bruger, for en, som så kan "date" så skal man ikke gøre som James Mc. gjorde.
Tilbage til toppen Go down
Em Jonathan

Em Jonathan


Antal indlæg : 22
Join date : 15/06/12

Når man ejer et Online Hogwarts Empty
IndlægEmne: Sv: Når man ejer et Online Hogwarts   Når man ejer et Online Hogwarts EmptyFre Sep 28, 2012 4:24 am

Der må jeg siger du kan ikke tåle BROK Scarlett. Jeg ved du ikke kan, fordi Ninde og jeg har beklaget os over dine brugere, hvor dine "familie" medlemmer var de bruger. Du har beskyldt mig for at hagge din med-hjælpers bruger og "ødelægge" din lille lorte ugle.
Ninde har dog brokket sig over at hun spurgte James Mc. om han var ok med det at hun ønskede en af de ægte personer fra sagaen, George Weasley, i den alder han ville være nu, hvor de så havde 17-19 års forskel, James Mc, lavede ham, ved jeg, og se... George sagde..."Og var han ikke moden? Jeg er for gammel til dig. Men har du set min bedsteven James McCartney? Han er nitten" efter at Ninde havde sagt "Jeg finder ham ikke spændende... Han er ikke moden nok efter min mening.." sagde hun med et lille smil. "og min sommer.. Den var at listen rundt i gaderne her og der.. Se på spændende mennesker og lidt ad det.. Hvad med dig? Har du arbejede hårdt?" - hvorfra vidste George at hun kunne lide ham? Hvorfor kendte han til Austin Crops, hvor hvem er bedstevenner med en der er 19 når man selv er 28, som sådan set ikke er den alder Ninde havde regnet sig frem ... "Jeg regnede ud efter at han blev født, George og Fed, i 78 , så han er 34 i denne tid" - Hendes egne ord fra andets rum her inde.
Så noget af siden her er også bare ren manipulation.
Hvis man aftaler at lave en anden bruger, for en, som så kan "date" så skal man ikke gøre som James Mc. gjorde.
Tilbage til toppen Go down
Magnus Efflehoff

Magnus Efflehoff


Antal indlæg : 9
Join date : 08/06/12
Geografisk sted : Liverpool

Når man ejer et Online Hogwarts Empty
IndlægEmne: Sv: Når man ejer et Online Hogwarts   Når man ejer et Online Hogwarts EmptyFre Sep 28, 2012 4:27 am

Ey, Lola? (; - Du havde skrevet inden på ens anden side.. Hogarts-school, hvor du spurgte til noget, du har da ikke svaret tilbage der? Og min venindes side har du heller ikke hvor du skrev over PM? Må jeg spørger, svare du ikke igen, fordi de forsvare og eller forklare hvorfor det er så ledes?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Når man ejer et Online Hogwarts Empty
IndlægEmne: Sv: Når man ejer et Online Hogwarts   Når man ejer et Online Hogwarts Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Når man ejer et Online Hogwarts
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hogwarts!
» Hogwarts school.
» Sletning af Hogwarts.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Hogwarts World. :: Før du starter :: Opslagstavlen.-
Gå til: