Her er et par regler du skal holde!:
-Du kan ikke være professor uden at spørge mig
-Du skal vælge et køn
-Du skal skrive din blodtype
-Du skal skrive dit fuldenavn
-Du skal skrive din alder og …
Antal indlæg : 93 Join date : 05/06/12 Geografisk sted : Oxford & Aylesbury, UK
Emne: Skønheder træner jo. //Austin, privat// Tors Jun 14, 2012 7:20 am
Sted: Q-banen. Vejr: Solskins vejr. Omgivelser: Folk der træner og piger der kigger på. Tid: 14:53
Ninde havde begivet sig ud på quidditch banen. Hun ville se om Austin var der, hun ville besvare hans spørgsmål. Hun havde cowboysshort på og en flagemussebluse på, som var hvid, og en sort top inden under. Hun havde nogle gummisko på. Hun gik op på tebynen(staves). Derefter satte hun sig, og gik i gang med at se efter ham. "Lad ham nu være her, please!" sagde hun for sig selv.
Austin Crops
Antal indlæg : 54 Join date : 12/06/12
Emne: Sv: Skønheder træner jo. //Austin, privat// Tors Jun 14, 2012 7:25 am
Austin trådte ud på Q-banen. Han så op på tribunen(STAVES) men opdagede ingen. Han satte sig på sin pretsissimo. Han fløj op over banen og han var søger. Han fløj hen for at gribe lynet og det var enormt hurtigt. Lynet farede hen imod Ninde og den landte i hendes skød. "Alex, Carl? Jeg kan ikke finde lynet!" råbte han og så sig omkring. "Ih...hvor irreterende" sagde han.
Ninde Calmcacil
Emne: Sv: Skønheder træner jo. //Austin, privat// Tors Jun 14, 2012 7:35 am
Ninde så på Austin, og smilte hun skulle lige til at rejse sig, da lynet ramte hende på skulderen og faldt ned på hendes skød. Hun tog det op mellem to af sine finger. Hun gik hen til kanten og prøvede at nå ud til hans kost. "Hvis du kan finde mig, kan du finde dit elskede lyn flotte," sagde hun og så på ham. "Men, du få det kun hvis du lader mig svare på dit spørgsmål," sagde hun, og opgab at nå ham.
Austin Crops
Emne: Sv: Skønheder træner jo. //Austin, privat// Fre Jun 15, 2012 2:13 am
Austin så hun havde taget hans lyn. "Hit med lynet!" sagde han skrapt og så nøje på hende. "Hvad mener du med "Besvare mit spørgsmål" ???" sagde han og ventede på hende svar. Han ville have lynet da træningen var vigtig. Kampen begyndte om et par uger og det gik virkelig hurtigt for tiden...
Ninde Calmcacil
Emne: Sv: Skønheder træner jo. //Austin, privat// Fre Jun 15, 2012 2:20 am
Ninde så på ham, med et lille smil. "Det du spurgte mig om hos Hulda? Om forholdet?" sagde hun og hævede det ene bryn. "Jeg ved godt at du skal fange dette lyn, men du må lige blive her i nogle minutter til, så du sød," sagde hun og holdte lynet bag om ryggen.
//Sorry kortheden//
Austin Crops
Emne: Sv: Skønheder træner jo. //Austin, privat// Fre Jun 15, 2012 2:32 am
Austin så alvorligt på hende. "Jeg ved ikke om jeg vil have dig tilbage" sagde han
//Sorry selv :I//
Ninde Calmcacil
Emne: Sv: Skønheder træner jo. //Austin, privat// Fre Jun 15, 2012 3:11 am
Ninde så på ham, "Du må ta' a bestemme dig?" sagde hun en anelse kold. "Du ved hvad der skete sidste gang jeg blev sur, jeg sagde en masse ting uden at tænke mig om eller mene dem..." sagde hun... "Ellers må jeg bare holde mig til de uheldige ting der sker mellem mig og min bedsteven..." sagde hun og så til siden.
Austin Crops
Emne: Sv: Skønheder træner jo. //Austin, privat// Fre Jun 15, 2012 3:14 am
Austin lo ikke.. "Jeg vil gå på biblioteket og læse lektier" sagde han og gik af kosten.