Her er et par regler du skal holde!:
-Du kan ikke være professor uden at spørge mig
-Du skal vælge et køn
-Du skal skrive din blodtype
-Du skal skrive dit fuldenavn
-Du skal skrive din alder og …
Professor Crops så ud på alle de elever som var spændte - eller ihvertfald nogen af dem. "Idag mine kære elever. Skal vi lære om et rigtig farligt væsen - En Basilisk!" sagde hun. "Og for at gøre opgaven lidt spændene skal i skrive en historie som naturligvis ikke sker i virkeligheden, men istedet skal i opfinde jeres egen person eller det skal være dig selv i kamp mod en basilisk" fortalte hun og satte sig ned.
-Rpg'en skal være om dig eller en selvopfundet person. -Fortæl gerne hvordan du eller personen ser ud. -Mindst 100 ord. -Send lektien over PM. -Fortæl om hvordan i klarer den. -Og for at få flere point kan i også tage spørgsmålene. -Hvis du skriver hvor mange ord du har skrevet i din rpg så giver du mig hjælp!. -Skriv en PM hvis du har brug for hjælp -Hvis du ikke ved meget om basilisken så brug det her link: [Kun administratorer har tilladelse til at se dette link]
Spørgsmål: -Hvordan ser en basilisk ud?: -Hvad er dens speciale?: -Hvad kan dens øjne gøre?: -I hvilken film/bog hører vi om en basilisk?: -Hvad kan man bruge dens tand til?:
Ehm... Ikke for at rette på dig frøken 'jeg enogtyve og går på gryffindor'. Men du er pænt nedern at efterabe Potterskolen. Forresten, har du skrevet at man skal skrive om sig selv eller om en selvopfunden person? Hvad har det med opgaven at gøre. Og dog, hvordan ved 'den nye hogwarts skole' hvilke dyr det var Salara Slytherin Havde i sin magt, sammen med sit arvekom, Tom Riddle. De eneste der vidste det, var Harry, Hermione, Ron, og andre af Harrys venner. Hvem siger at han eller de har sagt det videre til den nye skole? Plus, det er ikke kun en af slangens tænder. Dens bid dræber. Det betyder, alle tænderne.. Du burde se eller læse filmen noget bedre. Man kan ikke beskrive slangen, da den er kæmpe med guleøjne og ligner en normale slange..dens speciale? Og så spørger du der efter med dens øjne. Dens speciale er dens øjne?! Den dræber folk, hvis de ser den lige i øjnene. Med mindre det er igennem tegn, forstener den kun. Dit andet sidste spørgsmål er tumpet. Det skal forskellige at vi lever efter dem, og så er der ikke lavet film eller bøger om dem..
Igen. LÆS ELLER SE DE FILMEN! Det var held for Harry at dræbe slangen, hans ord. Han anede ikke hvad han gjorde.. Så normale mennesker ville være dø på under to minutter mod den. Dit link han kun ses af admin.
Sidst rettet af Em Jonathan Fre Jul 06, 2012 10:26 am, rettet 1 gang
Elin Shine
Antal indlæg : 5 Join date : 23/06/12 Age : 37 Geografisk sted : Tunbridge Wells
Hvis jeg retter på dig ville jeg gøre sådan her. Du skal lave I med stor, da det er til mennesker, og dit idag skal ikke hænge sammen, så det ligner sådan her : i dag. Og alt det andet var ikke at rette. Det var at vise dig, at du ikke kan lave en rigtig lektie.