Scarlett eller som du udgiver dig for at være Emma, his dig ned! Undskyld jeg siger det... Jeg aer ved Em skriver, men man skal ikke skrive som en vikar at man banner folk... Det skal komme fra Admin.. Jeg forstår godt Em skrive det hun nu skriver... Men du laver mange fejl... :/ så som at skrive møgunge om hende, når du har bannet hende som Scarlett... Jeg håber du forstår hvorfor jeg gerne ville have Tove slettede min bruger? Jeg synes ikke du har ansvarlighed nok til det... :/ du truer med at banne og slette folk, fordi de siger deres mening om nogle af dine brugere...og bare indrøm det, du er de fleste af brugerne her inde.. Som du gjorde inde på min side. :I
man holde ikke en side oppe ved at lave mange brugere... Dett hvor megen aktivit..emner og indlæg.. Ikke antal brugere. Du burde ikke lyve eller blive en surkælling/surmugge fordi folk siger deres mening.. Jeg ved ikke hvor mange der er enige med mig. Men så burde du spørger Tove eller mig om hjælp... Jegg lukkede / stoppede på min egen side, pga dig... Du dræbe den...:c men jeg er ok med det...