Her er et par regler du skal holde!:
-Du kan ikke være professor uden at spørge mig
-Du skal vælge et køn
-Du skal skrive din blodtype
-Du skal skrive dit fuldenavn
-Du skal skrive din alder og …
Emne: Hvad med et plot? :) Tirs Jul 10, 2012 1:23 am
Hej Troldmænd og Hekse! Jeg kom lige til at tænke på, om det ikke kunne være skægt med et plot?
Til dem som ikke ved hvad et plot er: Det er, hvor en gruppe samler sig og laver et plot. Plottet er f.eks. at en ny troldmand er kommet, og er begyndt at dræbe mugglere og magikere. Hvad skal der ske med Hogwarts? Og hvem kan man egentligt stole på? Dem i gruppen finder så på en interessant historie, og måske en gang om ugen kommer der nyt om fortællingen. Det er så meningen at eleverne skal deltage, i emner som plot medlemmer ligger op.
-Katherine Pierce
Charlie E.
Antal indlæg : 16 Join date : 26/06/12
Emne: Sv: Hvad med et plot? :) Tirs Jul 10, 2012 1:38 am
Personligt synes jeg at det lyder som en god idé. Selv er jeg helt vild med plots, og det vil måske også sætte lidt gang i fællesskabet, herinde?
Katherine Pierce
Antal indlæg : 49 Join date : 09/07/12
Emne: Sv: Hvad med et plot? :) Tirs Jul 10, 2012 1:48 am
Nemlig! Det var dét jeg tænkte på. Der er nemlig mange som kommer op i konflikter og sådan..
Angelina Lawrence
Antal indlæg : 31 Join date : 30/05/12 Geografisk sted : Hogwarts, men ellers i Wales.
Emne: Sv: Hvad med et plot? :) Tirs Jul 10, 2012 3:04 am
Det lyder som en god ide.
Ninde Calmcacil
Antal indlæg : 93 Join date : 05/06/12 Geografisk sted : Oxford & Aylesbury, UK
Emne: Sv: Hvad med et plot? :) Tirs Jul 10, 2012 9:40 am
Kunne du så ikke komme med nogle idér, nu hvor du alligevel har så megen aktivit ? Men jeg ved nu ikke det med den fx der... Lærerne ville jo nok gøre noget, ligeså snart de fandt ud af h*n dærbte andre magiker. (Muggler på hogwarts bliver ikke set som muggler men som magiker...:3)
Katherine Pierce
Antal indlæg : 49 Join date : 09/07/12
Emne: Sv: Hvad med et plot? :) Tirs Jul 10, 2012 7:43 pm
Ninde idéerne er jo netop dem, som alle ikke skal høre sladder om Og på andre online hogwarts, så bliver et plot ment som, at f.eks. rektor, et overhoved, en lærer ect. begynder at udøve mørk magi, og dræber osv. Dér kan det jo være at skolen så ligger under denne persons kraft, og bliver behandlet ligesom i Harry Potter og Dødsregalierne? Ligesom da Severus Snape var rektor?
Ninde Calmcacil
Antal indlæg : 93 Join date : 05/06/12 Geografisk sted : Oxford & Aylesbury, UK
Emne: Sv: Hvad med et plot? :) Tirs Jul 10, 2012 9:31 pm
Okkay? Så vi skal lave et plot, som er lavet før? :/ jeg ved nu ikke... Hvad med noget nyt som ikke er set før? Så som... At en dødsgardist blev lærer på hogwarts, men ingen vidste h*n var døddsgaridst.. Og den professor så begyndte at finde de svage områder på rektor og professorerne.. Så dødsgardisterne kunne angribe hogwarts..som deres hævn for Voldemort døde....