Hogwarts World.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The school for wizards and witches
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Ninde Calmcacil
surprise! - Geroge Weasley Vote_lcapsurprise! - Geroge Weasley Voting_barsurprise! - Geroge Weasley Vote_rcap 
Austin Crops
surprise! - Geroge Weasley Vote_lcapsurprise! - Geroge Weasley Voting_barsurprise! - Geroge Weasley Vote_rcap 
Katherine Pierce
surprise! - Geroge Weasley Vote_lcapsurprise! - Geroge Weasley Voting_barsurprise! - Geroge Weasley Vote_rcap 
Rektor Scarlett
surprise! - Geroge Weasley Vote_lcapsurprise! - Geroge Weasley Voting_barsurprise! - Geroge Weasley Vote_rcap 
Angelina Lawrence
surprise! - Geroge Weasley Vote_lcapsurprise! - Geroge Weasley Voting_barsurprise! - Geroge Weasley Vote_rcap 
Benjamin Summers
surprise! - Geroge Weasley Vote_lcapsurprise! - Geroge Weasley Voting_barsurprise! - Geroge Weasley Vote_rcap 
Zoria Matkins
surprise! - Geroge Weasley Vote_lcapsurprise! - Geroge Weasley Voting_barsurprise! - Geroge Weasley Vote_rcap 
James McCartney
surprise! - Geroge Weasley Vote_lcapsurprise! - Geroge Weasley Voting_barsurprise! - Geroge Weasley Vote_rcap 
Em Jonathan
surprise! - Geroge Weasley Vote_lcapsurprise! - Geroge Weasley Voting_barsurprise! - Geroge Weasley Vote_rcap 
Barbara Rectory
surprise! - Geroge Weasley Vote_lcapsurprise! - Geroge Weasley Voting_barsurprise! - Geroge Weasley Vote_rcap 
Most active topics
Skolebal?
Ugletudrerig plads til to mere<3
En varm dag ved søen - Zayn Jonathan
Hvorfor skal alting være så hårdt i mit liv? - Benjamin Summers
Romantik med Austin<3
Mad, elever og snak(Ninde)
Hjemme med familien :)(Arriane)
Hvad med et skolebal mere??
Tanker om familien - Shagelin Bones
Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil
Seneste emner
» Et gammelt forum er åbent igen!:)
surprise! - Geroge Weasley EmptyLør Feb 23, 2013 5:53 am af Ninde Calmcacil

» Sletning af Hogwarts.
surprise! - Geroge Weasley EmptyLør Okt 06, 2012 6:51 pm af Lola Noel

» HAHA!
surprise! - Geroge Weasley EmptyFre Okt 05, 2012 5:18 am af Ninde Calmcacil

» Lord Of The Rings Rpg!
surprise! - Geroge Weasley EmptySøn Sep 30, 2012 5:18 am af Summer Night

» Når man ejer et Online Hogwarts
surprise! - Geroge Weasley EmptyFre Sep 28, 2012 4:27 am af Magnus Efflehoff

» Confused - James Jonathan
surprise! - Geroge Weasley EmptyMan Aug 13, 2012 4:41 am af Ninde Calmcacil

» Emne?
surprise! - Geroge Weasley EmptyMan Aug 13, 2012 1:55 am af Ninde Calmcacil

» Hogwarts school.
surprise! - Geroge Weasley EmptyOns Aug 08, 2012 9:30 am af Ninde Calmcacil

» En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan
surprise! - Geroge Weasley EmptyTirs Aug 07, 2012 4:07 am af Barbara Rectory

Statistik
Der er i alt 42 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er devleber

Vores brugere har i alt skrevet 558 indlæg i 81 emner
Hvem er på nu
Der er i alt 3 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 3 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 41, Fre Sep 02, 2022 7:34 am
Kollegie Points.
surprise! - Geroge Weasley EmptyTirs Jul 03, 2012 8:09 pm af Rektor Scarlett
Ravenclaw
-Points: 0
-Hvem har tjent: Ingen(endnu)

Gryffindor
-Points: 0
-Hvem har tjent: Ingen(endnu)

Hufflepuff
-Points: 0
-Hvem har tjent: …

Kommentarer: 0
REGLER OMKRING PROFILEN - Rektor Scarlett
surprise! - Geroge Weasley EmptyLør Jun 09, 2012 6:12 am af Rektor Scarlett
Her er et par regler du skal holde!:
-Du kan ikke være professor uden at spørge mig
-Du skal vælge et køn
-Du skal skrive din blodtype
-Du skal skrive dit fuldenavn
-Du skal skrive din alder og …

Kommentarer: 0

 

 surprise! - Geroge Weasley

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Ninde Calmcacil

Ninde Calmcacil


Antal indlæg : 93
Join date : 05/06/12
Geografisk sted : Oxford & Aylesbury, UK

surprise! - Geroge Weasley Empty
IndlægEmne: surprise! - Geroge Weasley   surprise! - Geroge Weasley EmptyFre Aug 03, 2012 5:55 am

Sted: Weaslels'.
Tid: 11:23.
Omgivelser: Ikke mange.
Vejr: Tøvet.
Dag: Lørdag.

Den normalte blåhåret ravenclaw pige, som havde farvet sit hår rødt, lidt hen ad Gryffindore rødt, havde begivet sig afsted. Hun ville hen til Weasleys' butikken, hvor det nu kun var en af brødrene der var tilbage - den anden døde i jo krigen. George Weasley var en tiltalende mand for Ninde, selvom der var alderes forskel... Der var nok omkring11 år mellem dem.
Hun havde håret sat i en høj hestehale, ternede skjorte som var rødlig og en striktrøje ude over som var en løs flavermuse striktrøje som var sort. Og nogle grå jeans, hendes convers var svagligt mørkerøde.
Hun gik hen mod butikken, i håb om at den havde åben, hun bed sig stille i læben.
Hun gik med hurtige skridt, og så at der var lys der inde. Hun smilte svagt og åbnede døren, roligt strak hun hovedet ind, og så sig om, et lille smil kom på hendes læber. Hun gik ind og begyndte at gå roligt rundt, for at finde ud af hvor han var, men da hun endelig fandt ham, stod han og snakkede med sin anden bror. Hun stod lidt og lured, men prøvede også at gøre det uden at blive opdagede så hun roligt gik rundt og kiggede på få og sjove ting.

//Sorry længden...xi//
Tilbage til toppen Go down
George Weasley

George Weasley


Antal indlæg : 3
Join date : 03/08/12

surprise! - Geroge Weasley Empty
IndlægEmne: Sv: surprise! - Geroge Weasley   surprise! - Geroge Weasley EmptyFre Aug 03, 2012 5:59 am

George så på sin bror som nu trådte ud af butikken. "Vi ses imorgen!" råbte han glad. Han så sig omkring og fik øje på Ninde Calmcacil. ”Halløj Ninde” sagde George lavt. ”Hvad laver du så?” spurgte han Ninde. Han så sig omkring da et par fnisende Hufflepuff elever kom forbi. ”Hej Ninde” sagde en af dem. Imens de fnisede over hendes hår. ”Dig kan man kalde en rødtop” sagde en anden. George tog fat i pigerne og smed dem ud. ”Hvordan var din sommer?” spurgte han og kløede sig i nakken. Hans røde hår og hendes røde hår passede sammen. ”Hvordan går det med Crops?” spurgte han og grinte kort.
Tilbage til toppen Go down
Ninde Calmcacil

Ninde Calmcacil


Antal indlæg : 93
Join date : 05/06/12
Geografisk sted : Oxford & Aylesbury, UK

surprise! - Geroge Weasley Empty
IndlægEmne: Sv: surprise! - Geroge Weasley   surprise! - Geroge Weasley EmptyFre Aug 03, 2012 6:36 am

//Looove that pic!//

Ninde fik næsten en chok da hun hørte hans stemme. Hun blev rød i kinderne. Hun havde dog snakket med ham før, men alligevel, han spurgte hende hvad hun lavede. Hun skulle lige til at svare da nogle piger gik forbi. "Hej.." nåede hun at sige inden han smed dem ud. Hun stivende lidt, for det var normalt for hende. Hun slog blikket ned og ved sig svagt i læben.. "Det behøvede du ikke.. Det kalder de fleste mig, bare ikke når mit hår er i en en anden hårfarve.." hun kiggede op på ham, hun gik ham til skulderen..
"Jeg finder ham ikke spændende... Han er ikke moden nok efter min mening.." sagde hun med et lille smil. "og min sommer.. Den var at listen rundt i gaderne her og der.. Se på spændende mennesker og lidt ad det.. Hvad med dig? Har du arbejede hårdt?" spurgte hun ham med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
George Weasley

George Weasley


Antal indlæg : 3
Join date : 03/08/12

surprise! - Geroge Weasley Empty
IndlægEmne: Sv: surprise! - Geroge Weasley   surprise! - Geroge Weasley EmptyFre Aug 03, 2012 6:41 am

George grinte. "Jeg gør hvad jeg gør Ninde" sagde han kort. "Og var han ikke moden? Jeg er for gammel til dig. Men har du set min bedsteven James McCartney? Han er nitten" og har to jobs" sagde han. "Men jeg vil nu ikke tvinge dig til at date ham, det kunne bare være en idé..for han er en meget sød dreng" sagde han. Han smilte lidt men så også på nogle drenge der kom ind. "Hey George..se hende emoen med det røde hår" sagde de. George smilte ikke. "Helt ærligt! Hun er ikke emo, hun har rødt hår fordi hun tør det ok?!" råbte han vredt og smed dem ud.
Tilbage til toppen Go down
Ninde Calmcacil

Ninde Calmcacil


Antal indlæg : 93
Join date : 05/06/12
Geografisk sted : Oxford & Aylesbury, UK

surprise! - Geroge Weasley Empty
IndlægEmne: Sv: surprise! - Geroge Weasley   surprise! - Geroge Weasley EmptyFre Aug 03, 2012 6:56 am

Ninde så lidt sært på George... Han var ikke som han plejede.. Hun så lidt til siden. Han snakkede om hun var for ung til ham, og at han syntes en var bedre. Hun så lidt ligeglad men såret ud til siden. Som om han vidst hvad hun følte.. Ingen vidste hendes hemmelighed, så det komm lidt bag på ham.. "Nej tak... Han er ikke min kop te... Desværre..." sagde hun bare lavt og kiggede på drengene. "Hids dig ned Weasley? De er ikke for kloge og alle ved at emo ikke ser sådan ud.." sagde hun kort oh kiggede rundt i butikken..
Tilbage til toppen Go down
George Weasley

George Weasley


Antal indlæg : 3
Join date : 03/08/12

surprise! - Geroge Weasley Empty
IndlægEmne: Sv: surprise! - Geroge Weasley   surprise! - Geroge Weasley EmptyFre Aug 03, 2012 6:59 am

//Out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





surprise! - Geroge Weasley Empty
IndlægEmne: Sv: surprise! - Geroge Weasley   surprise! - Geroge Weasley Empty

Tilbage til toppen Go down
 
surprise! - Geroge Weasley
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Hogwarts World. :: Diagonalstræde :: Weasleys-
Gå til: