Hogwarts World.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The school for wizards and witches
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Ninde Calmcacil
The First Meeting - Teresa McBride. Vote_lcapThe First Meeting - Teresa McBride. Voting_barThe First Meeting - Teresa McBride. Vote_rcap 
Austin Crops
The First Meeting - Teresa McBride. Vote_lcapThe First Meeting - Teresa McBride. Voting_barThe First Meeting - Teresa McBride. Vote_rcap 
Katherine Pierce
The First Meeting - Teresa McBride. Vote_lcapThe First Meeting - Teresa McBride. Voting_barThe First Meeting - Teresa McBride. Vote_rcap 
Rektor Scarlett
The First Meeting - Teresa McBride. Vote_lcapThe First Meeting - Teresa McBride. Voting_barThe First Meeting - Teresa McBride. Vote_rcap 
Angelina Lawrence
The First Meeting - Teresa McBride. Vote_lcapThe First Meeting - Teresa McBride. Voting_barThe First Meeting - Teresa McBride. Vote_rcap 
Benjamin Summers
The First Meeting - Teresa McBride. Vote_lcapThe First Meeting - Teresa McBride. Voting_barThe First Meeting - Teresa McBride. Vote_rcap 
Zoria Matkins
The First Meeting - Teresa McBride. Vote_lcapThe First Meeting - Teresa McBride. Voting_barThe First Meeting - Teresa McBride. Vote_rcap 
James McCartney
The First Meeting - Teresa McBride. Vote_lcapThe First Meeting - Teresa McBride. Voting_barThe First Meeting - Teresa McBride. Vote_rcap 
Em Jonathan
The First Meeting - Teresa McBride. Vote_lcapThe First Meeting - Teresa McBride. Voting_barThe First Meeting - Teresa McBride. Vote_rcap 
Barbara Rectory
The First Meeting - Teresa McBride. Vote_lcapThe First Meeting - Teresa McBride. Voting_barThe First Meeting - Teresa McBride. Vote_rcap 
Most active topics
Skolebal?
Ugletudrerig plads til to mere<3
En varm dag ved søen - Zayn Jonathan
Hvorfor skal alting være så hårdt i mit liv? - Benjamin Summers
Romantik med Austin<3
Mad, elever og snak(Ninde)
Hjemme med familien :)(Arriane)
Hvad med et skolebal mere??
Tanker om familien - Shagelin Bones
Endelig noget aftensmad! - Ninde Calmcacil
Seneste emner
» Et gammelt forum er åbent igen!:)
The First Meeting - Teresa McBride. EmptyLør Feb 23, 2013 5:53 am af Ninde Calmcacil

» Sletning af Hogwarts.
The First Meeting - Teresa McBride. EmptyLør Okt 06, 2012 6:51 pm af Lola Noel

» HAHA!
The First Meeting - Teresa McBride. EmptyFre Okt 05, 2012 5:18 am af Ninde Calmcacil

» Lord Of The Rings Rpg!
The First Meeting - Teresa McBride. EmptySøn Sep 30, 2012 5:18 am af Summer Night

» Når man ejer et Online Hogwarts
The First Meeting - Teresa McBride. EmptyFre Sep 28, 2012 4:27 am af Magnus Efflehoff

» Confused - James Jonathan
The First Meeting - Teresa McBride. EmptyMan Aug 13, 2012 4:41 am af Ninde Calmcacil

» Emne?
The First Meeting - Teresa McBride. EmptyMan Aug 13, 2012 1:55 am af Ninde Calmcacil

» Hogwarts school.
The First Meeting - Teresa McBride. EmptyOns Aug 08, 2012 9:30 am af Ninde Calmcacil

» En dag sammen med kæresten - Zayn Jonathan
The First Meeting - Teresa McBride. EmptyTirs Aug 07, 2012 4:07 am af Barbara Rectory

Statistik
Der er i alt 42 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er devleber

Vores brugere har i alt skrevet 558 indlæg i 81 emner
Hvem er på nu
Der er i alt 7 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 7 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 41, Fre Sep 02, 2022 7:34 am
Kollegie Points.
The First Meeting - Teresa McBride. EmptyTirs Jul 03, 2012 8:09 pm af Rektor Scarlett
Ravenclaw
-Points: 0
-Hvem har tjent: Ingen(endnu)

Gryffindor
-Points: 0
-Hvem har tjent: Ingen(endnu)

Hufflepuff
-Points: 0
-Hvem har tjent: …

Kommentarer: 0
REGLER OMKRING PROFILEN - Rektor Scarlett
The First Meeting - Teresa McBride. EmptyLør Jun 09, 2012 6:12 am af Rektor Scarlett
Her er et par regler du skal holde!:
-Du kan ikke være professor uden at spørge mig
-Du skal vælge et køn
-Du skal skrive din blodtype
-Du skal skrive dit fuldenavn
-Du skal skrive din alder og …

Kommentarer: 0

 

 The First Meeting - Teresa McBride.

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Andrew Roussos

Andrew Roussos


Antal indlæg : 12
Join date : 15/06/12
Age : 29

The First Meeting - Teresa McBride. Empty
IndlægEmne: The First Meeting - Teresa McBride.   The First Meeting - Teresa McBride. EmptyLør Jun 16, 2012 7:35 am

S: På De Tre Koste.
T: Klokken er omkring 15:40
V: Udenfor er det egentlig sådan halv varmt, men overskyet. Det blæser ikke specielt meget.
O: En masse snakkende mennesker, borde, stole og sådan noget i den kaliber.

Snakken kunne høres selv et godt stykke derfra. Det var utrolig hvor meget larm, et enkelt værtshus kunne lave. Men ja, sådan var det vel bare. Var det ikke? Der gik mange mennesker på gaden i Hogsmeade. Selvfølgelig gjorde der det. Både på grund af tidspunktet, men også på grund af vejret. Det havde regnet med i de sidste par dage, så at det ikke regnede denne dag, var jo stort. Derfor udnyttede mange magikere det også. Inklusiv en ung dreng på sytten, kaldet Andrew Roussos.
Andrew var på vej ned af gaden, med værtshuset De Tre Koste. Han ville derned for at slappe lidt af, drikke noget ingefærøl og bare være lidt for sig selv. Han var gået fra sine venner, netop for at kunne være alene. Han havde jo trods alt tilbragt det meste af ugen med dem, så han trængte virkelig til at komme lidt væk derfra. Bare sidde i sine egne tanker, og drømme sig lidt væk.
Et blad faldt ned foran hans fødder, og fik ham til at stoppe op. Han så lidt ned på bladet, og kunne ikke lade vær med at smile. Da han kiggede op igen, gik det op for ham, at han allerede var ved værtshuset. Det havde han ikke opdaget, hvis ikke det havde været for bladet. Han nikker en anelse for sig selv, inden han bevæger sig over til døren ind til De Tre Koste, og roligt åbner den.
Måske var snakken høj før, men nu. Stemmerne var nærmest ulidelige at høre på. De var i munden på hinanden. Nogen nærmest råbende, og andre lidt mere afslappede. Han ville dog være derinde, så han tog bare en dyb indånding og nikkede beslutsomt.
Efter nogle få skridt, stod han oppe ved baren, for at bestille en ingefærøl. ”En ingefærøl tak.”Han ignorerede bare de højlydte stemmer så godt han nu kunne, og så sig lidt smilende omkring. På en eller anden måde, ville han ønske han havde hevet sine venner med sig, da han måske ville komme til at kede sig lidt. Men på den anden side, var det også rart at komme lidt væk fra dem, og slappe af.

//Okay, det var lige det eneste sted jeg havde lyst lige pt. Det var derfor det endte med at blive her.. Håber det er okay. //
Tilbage til toppen Go down
Teresa McBride

Teresa McBride


Antal indlæg : 6
Join date : 28/05/12
Geografisk sted : Maidstone.

The First Meeting - Teresa McBride. Empty
IndlægEmne: Sv: The First Meeting - Teresa McBride.   The First Meeting - Teresa McBride. EmptyMan Jun 18, 2012 6:37 am

//Dette er ikke svaret, bare rolig. Dette er bare en slags mærke, så jeg nemt kan finde emnet igen :)//
Tilbage til toppen Go down
Andrew Roussos

Andrew Roussos


Antal indlæg : 12
Join date : 15/06/12
Age : 29

The First Meeting - Teresa McBride. Empty
IndlægEmne: Sv: The First Meeting - Teresa McBride.   The First Meeting - Teresa McBride. EmptyTirs Jun 19, 2012 1:55 am

//Hah.. Okay. ^^ //
Tilbage til toppen Go down
Teresa McBride

Teresa McBride


Antal indlæg : 6
Join date : 28/05/12
Geografisk sted : Maidstone.

The First Meeting - Teresa McBride. Empty
IndlægEmne: Sv: The First Meeting - Teresa McBride.   The First Meeting - Teresa McBride. EmptyFre Jun 22, 2012 8:35 am

Teresa gik mod De Tre Koste. Hun havde fri for arbejde i dag og havde besluttet sig for at tage ned til sin arbejdsplads. Der var travlt i dag, det var noget Teresa oplevede ofte her. Hun så sig omkring, det eneste sted hvor hun kunne finde en plads at sidde på var oppe ved baren. Hun massede sig igennem den store mængde mennesker, og kom endelig op til baren.
Hun satte sig på stolen og drejede sig over mod arbejderne. "I har travlt i dag," sagde hun med et smil til en af sine kollegaer, som tog imod en bestilling. Medarbejderen nikkede og vendte sig væk. Hun fyldte et stort krus med ingefærøl og stille det foran en dreng, som sad ved siden af Teresa.
”Jeg giver. Også en til mig,” sagde hun til arbejderen og smilede bredt til drengen. Hun satte sin albue på disken og hvilede sit hoved mod sin hånd. ”Så~... Hvad hedder du så?” spurgte hun med et drilsk blik.

//Mange gange undskyld... Jeg ved ikke om ballet er overstået eller ej... Men ja, Jeg tror jeg har en ide alligevel, hvis det er ovre.//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





The First Meeting - Teresa McBride. Empty
IndlægEmne: Sv: The First Meeting - Teresa McBride.   The First Meeting - Teresa McBride. Empty

Tilbage til toppen Go down
 
The First Meeting - Teresa McBride.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» A Meeting Here? Why? ~ Zoria Matkins.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Hogwarts World. :: Hogsmeade :: De Tre Koste-
Gå til: