Her er et par regler du skal holde!:
-Du kan ikke være professor uden at spørge mig
-Du skal vælge et køn
-Du skal skrive din blodtype
-Du skal skrive dit fuldenavn
-Du skal skrive din alder og …
James gik ind i Sweet Valentine. Der var egentlig meget stille fordi de fleste var et andet sted i Hogsmeade. James kiggede på tingene og fandt dem meget spændende. Især fordi Valentine's day nærmede sig. "I know its hard to remember..i'll have been your boyfriend. Kissed you at your mouth and smiled to you again. Oh baby you're the one i love...yeah" sang han lidt. Han sukkede men satte sig bare på en bænk som stod i butikken. Den var pink med hjerter på. "I'll just wanna smile again...but i know i'll fade. Because i not have you. You love a another boy. There not is me. Yeah baby" sang han igen.
//Sorry jeg orkede ikke mere :o//
Katherine Pierce
Antal indlæg : 49 Join date : 09/07/12
Emne: Sv: Så meget romantik i en butik?...Angelina og Katherine Man Jul 09, 2012 10:27 pm
// Fino //
Hogsmeade var var en af de bedste steder at være, når det sneede. Man elskede bare at gå ind og få sig noget ingefærøl, på den kolde dag. Man blev dejlig varm inde i kroppen, da den stærke øl, og så smagte den hel fantastisk. Katherine havde netop lige været inde og fået sådan én, da hun trak sin hætte op over hovedet. Hun var meget glad for sin vinterfrakke. Den var sort og havde kunstigt pels, på hætten. Katherine elskede pels, men hun ville helst bruge det falske. Kort efter gik hun et par skridt ud, på vejen og kiggede så overimod "Sweet Valentine" som var en butik, hvor mange færdes fordi det snart var Valentine. Det virkede som den rette mulighed, for at lære nogle nye at kende. Faktisk så havde hun kun én veninde. Det var Charlie Eberhood. Så var der jo bekendtskaberne. Scarlett Rectory, og et par få andre lærere, hun lige havde snakket med i korte øjeblikke. Men venner, dem havde hun ikke mange af.
Katherine trådte ind i "Sweet Valentine" og startede nogle små klokkelyde. Der var kun én person derinde. En dreng. Hun kendte ham ikke, men syntes dog at have set ham før. Han sad og sang. Katherine havde aldrig før hørt den sang, men den virkede god når han sang den. -Drengen. For ikke at blive pinligt berørt, begyndte hun at kigge på nogle chokolade æsker. Faktisk så vidste hun overhovedet ikke hvad hun skulle bruge dem til, for hun var hverken forelsket eller havde en kæreste. Bare helt normal kedelig single.
Angelina Lawrence
Antal indlæg : 31 Join date : 30/05/12 Geografisk sted : Hogwarts, men ellers i Wales.
Emne: Sv: Så meget romantik i en butik?...Angelina og Katherine Tirs Jul 10, 2012 3:01 am
//Så skal jeg være sådan en rigtig lyseslukker og sige at jeg er i sommerhus lige nu, så faktisk har jeg ikke rigtig mulighed for at svare. Jeg burde nok have gjort det klart for jer inden, beklager D: //
Katherine Pierce
Emne: Sv: Så meget romantik i en butik?...Angelina og Katherine Tirs Jul 10, 2012 7:45 pm
// Det er okay. Er det så fint hvis mig og James bare svarer selv? //
Angelina Lawrence
Antal indlæg : 31 Join date : 30/05/12 Geografisk sted : Hogwarts, men ellers i Wales.
Emne: Sv: Så meget romantik i en butik?...Angelina og Katherine Ons Jul 11, 2012 7:05 am
//Ja, det gør mig ikke noget, eftersom jeg jo burde have informeret jer. Men faktisk har jeg mulighed for at komme på nettet lige nu, så svare også lige selv, og prøver så at svare lidt fra Iphonen. //
Den så hyggelig tur til Hogsmeade var atter kommer på programmet. Skønt. De fleste folk, elever som lærer, elskede jo turen dertil, fordi det var en så hyggelig by. Man var sammen med dem man sådan kendte, kunne slappe lidt af fra det normale og komme lidt væk fra skolen, trods skolen godt nok også var fantastisk. Den blonde pige kaldet Angelina, komme gående ned af en af gaderne. Sneen dalene blidt ned over hende, og den sorte hue hun bar, fik hvide prikker, dog kun i kort tid. Hendes sko var også efterhånden gennemblødte, hendes bukser en smule våde på grund af sneen der havde ramt dem og så var smeltet, dog var den blå trøje hun bar indenunder, forsat tør, takket være hendes jakke. Angelina stoppede op foran en fin butik, Sweet Valentine. Hun vidste ikke hvad hun ville derinde, da hun aldrig havde været den bedste til romantik, kærlighed og ting i den kaliber, men alligevel. Måske var det bare tanken om at hun aldrig havde været derinde før, der fik hende til at ville tage et kig. Hun tog i håndtaget, og skubbede langsomt døren op. En lille klokke kimede, og afslørede at endnu en var gået derind, Angelina. Der var stort set ingen derinde, en dreng hun ikke rigtig genkendte og så en pige, som hun mente at have set før. Alligevel kunne hun ikke helt se hvem pigen var, eftersom hun stod med ryggen til hende. Hun træk dog bare en smule på skuldrene, og lod som ingenting, selvom drengen faktisk sang. Hvad gjorde det? Hun kunne vel være ligeglad... Hun gik lidt ind i butikken, og over til en tilfældig hylde, for at tage et kig.
Katherine Pierce
Emne: Sv: Så meget romantik i en butik?...Angelina og Katherine Ons Jul 11, 2012 9:33 pm
// Skal vi tage ludoreglen, og sige James, Katherine, Angelina? //
Angelina Lawrence
Emne: Sv: Så meget romantik i en butik?...Angelina og Katherine Fre Jul 13, 2012 6:05 am
//Jear, det kan vi godt. //
James McCartney
Antal indlæg : 26 Join date : 09/07/12 Geografisk sted : Kommer fra: Mullingar i Irland. Bor nu: London
Emne: Sv: Så meget romantik i en butik?...Angelina og Katherine Tirs Jul 24, 2012 7:24 am
James rejste sig og gik op til disken, mest fordi han arbejdede der. Han så på pigerne og bed sig i læben. Can you fall..into my arms...stay by my side..forever..please don't leave me..i don't know why..but i still love you.. sang/tænkte han og bed sig i læben. Han hader sit arbejde i Sweet Valentine fordi væggene og alt det andet er pink.
//KUnne ikk mere :I//
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Så meget romantik i en butik?...Angelina og Katherine
Så meget romantik i en butik?...Angelina og Katherine